Juče je u nemačkoj prestonici počeo Sajam turizma „ITB Berlin 2016“, jedna od najvažnijih i najvećih međunarodnih turističkih manifestacija u svetu, koja će do 13. marta ugostiti 10.000 izlagača iz preko 180 zemalja i najmanje 100.000 posetilaca.
Na berlinskom Sajmu turizma ove godine se predstavlja i Turistička organizacija Beograda (TOB), koja će promovisati novitete u turističkoj ponudi glavnog grada Srbije za predstojeću turističku sezonu. Tu spadaju novi vizuelni identitet promotivne kampanje „GoBelgrade“, razni događaji, festivali, turistički programi i ture, ali i nova brošura na nemačkom jeziku, „96 sati u Beogradu“. Na štandu Beograda i Srbije biće postavljen „social media wall“, gde će biti promovisane online kampanje „GoBelgrade“ i „MySerbia“.
Pored zvaničnog štanda u Hali 2, Beograd će biti prisutan i na štandu Turističke asocijacije gradova sveta (WTCF), kao jedan od nedavno pridruženih članova ove asocijacije. WTCF je neprofitna međunarodna organizacija sa sedištem u Pekingu, a okuplja gradove sveta u zajedničkoj promociji, saradnji i razvoju gradova kroz turizam.
Na berlinskom sajmu će se predstaviti i domaća nacionalna aviokompanija „Er Srbija“, u okviru štanda grupacije „Etihad ervejz partners“ koji će biti u tri nivoa. Na jednom će biti prikazane video prezentacije kojima se promoviše ponuda avio-kompanije, a na posebnom delu štanda posetioci će moći da se sastanu sa predstavnicima Er Srbije i članovima njene kabinske posade. Na ovom štandu će se promavisati i kompanije Etihad ervejz, „Er Berlin“, „Alitalia“, „NIKI“, „Er Sejšels“, „Džet ervejz“ i švajcarska avio-kompanija „Etihad ridženel“, čije letove obavlja „Darvin erlajn“.
Оставите одговор