Beogradski Sajam turizma od 18. februara

made-in-germany-rs-beogradski-sajam

Pod sloganom „Gde još niste bili“, u hali četiri Beogradskog sajma 18. februara počinje Međunarodni sajam turizma, a ovogodišnja glavna tema predstaviće Dunav i srpska jezera.

Gostujući u Dnevniku RTS-a, direktorka Turisticke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović je istakla da značajna sportska prvenstva i manifestacije koje smo imali početkom ove godine, uvek značajno doprinose poboljšanju turističkog prometa i povećanju broja gostiju.

– Odlučili smo da februar proglasimo mesecom turizma, i započeli smo razne kampanje, fejsbuk kampanje, kviz, a otvoren je i infocentar na najatraktivnijoj lokaciji. Generalno gledano TOS je u konstantnoj kampanji čija je kruna sajam turizma, gde ćemo poentirati. Dunav, reke i jezera biće glavna tema, ali pored toga, biće prisutni i gradski odmori, banje i planine i manifestacije kao što je “160 godina Nikole Tesle”, za šta je napravljen poseban kutak – najavila je Labovićeva.

Po njenim rečima, ovogodišnja novina u sajamskom predstavljanju jesu inovacije u prezentaciji, odnosno nove mobilne aplikacije,koje su u skladu sa svetskim trendovima i iskaču iz uobičajenog.

– Domaći turisti su tokom prošle godine pokazali veće interesovanje za boravak u zemlji, što zbog subvencionisanih vaučera, što zbog bolje promocije. U tom smislu mi i ove godine nastavljamo sa tom kampanjom , i želimo da se posebno obratimo domaćim turistima, jer tu ima dosta potencijala, ako uzmemo u obzir da smo nakon sedam godina, prošle godine imali prvi put rast u turizmu. Zaista bismo da se taj trend nastavi i ubuduće, jer Srbija ima dosta toga da ponudi i da konkuriše svetskim destinacijama – naglasila je direktorka TOS-a.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор