„Metro” ugostiteljska oprema na Sajmu turizma

made-in-germany-rs-metro-ulaz

Nemački lanac megamarketa, „Metro Cash & Carry“, predstaviće svoj kompletni asortiman ugostiteljske opreme na Sajmu “Horeca” opreme, koji se tradicionalno održava u okviru beogradsog Sajma turizma od 18. do 21. februara.

Za sve partnere i profesionalne kupce iz oblasti ugostiteljstva, „Metro Cash & Carry Srbija“ je pripremio jedinstvenu izložbu noviteta iz Horeca asortimana, uz specijalne ponude. Tokom četiri dana trajanja sajma, na Metro štandu će biti organizovane eksluzivne demonstracije i predstavljeni najnoviji trendovi u pripremi i serviranju hrane i pića, koje će prikazati eminentni kuvari, somelijeri i barmeni iz Srbije i regiona. Od početka Sajma turizma, pa sve do kraja februara, Metro će odobravati popust od 10% na ceo asortiman iz kataloga Horeca profesionalne opreme.

U saopštenju kompanije se navodi da jedinstveni „Horeca centar“, posvećen obuci ugodtiteljskih profesionalaca, na dnevnom nivou nudi potpuno besplatni „know how“ u oblasti kulinarstva i ugostiteljstva. Uz to, oko 100 komercijalista na terenu uz podršku zaposlenih u distributivnim centrima, svakodnevno brine o potrebama kupaca, prenosi “eKapija”.

“Stalnim unapređivanjem svoje ponude kompanija MetroCash & Carry Srbija utiče na poboljšanje poslovanja svojih klijenata. Za deset godina poslovanja sa više od 20.000 klijenata, Metro Cash&Carry Srbija se izborio da sa svojom visoko kvalitetnom ponudom postane prvi izbor kupaca, koji svoje poslovanje razvijaju upravo u ugostiteljskom segmentu, a ovaj broj se na godišnjem nivou i dalje uvećava”, poručuju iz nemačke kompanije.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор