Najboljih 10 online shop-ova u Nemačkoj 2014.

Po sedmi put za redom izašla je analiza tržišta u oblasti onlajn prodaje u Nemačkoj, ovog puta za 2014.-tu godinu („E-Commerce-Markt Deutschland“ od EHI). Analizirano je nemačko B2C (Business to Customer) onlajn tržište bazirano na informacijama o 1000 onlajn prodavnica i njihovom prometu u 2014.-oj godini.

Nova statistika za 2019. u članku: Najboljih 10 internet prodavnica u Nemačkoj 2019.

Onlajn radnje koje se bave isključivo uslugama i one koje samo prodaju digitalne proizvode (kao npr. Google Play) nisu uzete u obzir. Prikazana grafika pokazuje listu 10 najjačih onlajn prodavnica* u Nemačkoj.

Još uvak nedostižan je Amazon** na prvom mestu, koji je 2014.-te napravio promet od 6,6 milijardi eura. Daleko iza Amazon-a na drugom i trećem mestu nalaze se Otto (2 milijarde eura) i Zalando (872 miliona eura). Zatim slede:

4. Notebooksbilliger.de sa 563 miliona eura
5. Cyberport sa 469,1 milion eura
6. Tchibo sa 420 miliona eura
7. Bonprix sa 419,5 miliona eura
8. Conrad sa 412,7 miliona eura
9. Alternate sa 367,6 miliona eura
10. Po prvi put na top listi se ove godine nalazi Apple sa prometom od 258,3 miliona eura i time je skinuo H&M sa desetog mesta.

*eBay se ne nalazi na listi, jer ova kompanija generiše svoj promet na osnovu sopstvene onlajn pijace sa principom provizije.

**Amazon-ov sveukupni promet u Nemačkoj iznosi 8.98 milijardi eura u 2014.-oj godini, ali tu su uračunate usluge servisa (pre svega marketplace promet) kao i svi izvozi od amazon.de u inostranstvo, a i prometi prodavnica „de.buyvip.com“ i „audible.de“ su uzeti u obzir. U navedenih 6,6 milijardi eura nisu zaracunati ovi prihodi (servis, eksport i online-shop-ovi).

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор