Beogradski sajam turizma od 23. do 26. februara

Najveća turistička manifestacija u Srbiji i regionu jugoistočne Evrope, Međunarodni sajam turizma, biće po 39. put održan u Beogradu od 23. do 26. februara, pod sloganom „Uživajte na vreme“.

Beogradski Sajam turizma tradicionalno će upotpuniti još tri sajamske manifestacije koje se istovremeno održavaju, a to su 8. Međunarodni sajam vina BEOWINE, 13. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA i 13. Sajam suvenira „Posetite Srbiju“.

Na “Beogradskom sajmu” i ove godine će se predstaviti najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, turistički centri, hoteli, planine, banje, jezera, gradovi, regije, vazduhoplovne kompanije i međunarodni tur operateri sa svih kontinenata. Posetioci će biti u prilici da odaberu aranžmane za predstojeću sezonu i iskoriste „first minute“ ponude.

Pored prirodnih lepota i raznih mogućnosti za odmor, Srbija će predstaviti i zabavne sadržaje, kapacitete za zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju i avanturu. Posetioci će moći da se upoznaju i sa bogatom turističkom ponudom Beograda, kao poslovnog centra i atraktivne „city break“ destinacije. Prateći multimedijalni program ovogodišnjeg sajma predstaviče brojne festivale, manifestacije i važne događaje koji se organizuju širom Srbije.

HORECA, koja objedinjuje i promoviše različite grane turističke privrede i spaja učesnike u turističko-ugostiteljskoj industriji, ove godine će okupiti veći broj učesnika na još većem izlagačkom prostoru, a predstaviće najsavremeniju opremu za kuhinje, restorane, barove i hotele, sigurnosne i rezervacione sisteme, posteljinu, opremu za čišćenje, pekarski i poslastičarski program, opremu za bankete, radnu odeću i obuću, suvenire, stručnu literaturu i publikacije, kao i proizvođače i uvoznike poznatih brendova u oblasti IT rešenja, ozvučenja i rasvete.

Međunarodni sajam vina BEOWINE ove godine će u dve hale predstaviti najuglednije domaće i regionalne proizvođače vina, vinske podrume, kuće vina i kompanije distributere. U izlagačkom programu će biti zastupljene i rakije, kao istaknuti srpski brend. BEOWINE će predstaviti i mogućnosti vinskog turizma, turističku ponudu, smeštaj i gastronomske specijalitete, kao i kompletnu opremu za vinarstvo i vinogradarstvo.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma biće Crna Gora koja će, uz aranžmane na moru, predstaviti i druge svoje turističke atrakcije, kakve su jezera, kanjoni, šume i planine, najavljuju iz Beogradskog sajma.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор