Na Beogradskom sajmu pri kraju su pripreme za 41. Međunarodni beogradski sajam turizma, koji će biti održan od 21. do 24. februara pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“.
U sedam hala Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operateri, a u najavi su i promocije najnovijih trendova i dešavanja u međunarodnoj turističkoj industriji, kao i novi koncepti i mogućnosti za putovanja i nove perspektive u razvoju turističkog biznisa.
O regionalnom i međunarodnom karakteru Beogradskog sajma turizma govori i podatak da se za učešće na manifestaciji ove godine prijavio još veći broj izlagača, a značajan broj poslovnih gostiju iz svih delova sveta najavljuje dolazak na izložbu koja će i ove godine na jednom mestu okupiti ljude sa zajedničkim poslovnim interesovanjima i ciljevima.
Zemlja partner ove godine biće Bugarska, susedna zemlja čiji je turizam u procvatu, a koja je turistima privlačna prvenstveno zbog mogućnosti za odmor i provod tokom cele godine. Ovim partnerstvom Srbija i Bugarska nastavljaju da unapređuju inače blisku saradnju u oblasti turizma, prenosi Danas.
Beogradski sajam ove godine predstavlja i promoviše Omladinski turizam kao jedan od najpopularnijih vidova turizma sa značajnim učešćem u ukupnim turističkim kretanjima. U hali 1A predstaviće se najpopularnije domaće turističke agencije koje nude aranžmane za ceo svet i Srbiju, a u svom poslovnom fokusu imaju mlade ljude. Takve agencije su postale lideri u regionu, a mladima najčešće nude putovanja na koncerte, festivale i žurke. Kako je planirano, u istoj hali posetiocima će, takođe, biti predstavljene i najznačajnije srpske muzičke i kulturne manifestacije.
Оставите одговор