Jubilarni 40. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, od 22. do 25. februara, predstaviće celokupnu turističku ponudu Srbije sa težištem na kulturno-istorijsko nasleđe naše zemlje, prirodna bogatstva, aktivan odmor i gastronomsku ponudu.
Na štandu Turističke organizacije Srbije (TOS) u hali 4 Beogradskog sajma, posetiocima će se predstaviti i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, JP „Skijališta Srbije“ i Etnografski muzej u Beogradu.
Turistička organizacije će na ovogodišnjem sajmu predstaviti nove brošure: „Aktivan odmor sa akcentom na ture pešačenja i biciklizma“ i „Rusko nasleđe u Srbiji“. Etnografski muzej će predstaviti narodne običaje, „Slavu“ i „Kolo“, čiji je značaj potvrđen njihovim dodavanjem na UNESCO-vu listu svetske kulturne baštine.
Predviđen je i niz prezentacija turističke ponude, prikazivanje tri spota iz kampanje na „Travel channel“-u, koja je u toku na svetskom nivou, kao i video emitovan na svetskoj TV mreži „BBC“ pod sloganom „Serbia – the place to be“. Pripremljene su i animacije, namenjene posetiocima i poslovnim partnerima, među kojima i interaktivna aplikacija „Vidi Srbiju…na klik do savršenog odmora“, koja pritiskom na „touch screen“ omogućava izbor destinacije na karti Srbije i nudi sve informacije o njoj.
TOS će predstaviti i najnoviju tehnologiju „photo booth“, pa će posetioci štanda imati priliku da izaberu omiljenu destinaciju, slikaju se i dobiju takvu fotografiju, prenosi „mondo“.
Na sajmu će biti organizovan i kviz znanja „Vidi Srbiju… izaberi svoju omiljenu destinaciju“, a pobednicima će biti dodeljene nagrade: šest promotivnih letova Balkan Helicopters kompanijom iznad Beograda, Novog Sada, Zlatibora, Mokre gore; šestodnevni ski pas za aktuelnu ski sezonu JP „Skijališta Srbije“, ulaznice za Etnografski muzej; karte za obilazak Avalskog tornja i mnoge druge.
U okviru ovog sajma će biti organizovan i 14. Sajam suvenira pod nazivom „Vidi Srbiju“, sa 30 izložbenih pultova sa suvenirima i proizvodima slične namene iz svih delova Srbije.
U Srbiji je prošle godine boravilo 3,08 miliona turista, što je za 12 posto više nego tokom 2016. godine. Od ukupnog broja, domaćih turista je bilo 1,58 miliona ili 51 posto, pokazuju podaci Republičkog zavoda za statistiku.
Оставите одговор