U organizaciji „Šumadija sajma“ sutra u Kragujevcu počinju 7. Međunarodni sajam turizma i seoskog turizma i 3. Prodajni sajam zimnice i domaće radinosti, koji će trajati do 28. novembra.
Na ovim sajmovima biće promovisani turistički potencijali Srbije, ali i zemalja regiona, sa orijentacijom na promociju seoskog turizma i ponudu zimskih aranžmana, kao osnovnih specifičnosti srpskog podneblja, prenosi „eKapija“.
Poziv za učešće u ovim manifestacijama upućen je brojnim domaćim i stranim turističkim subjektima, ali je odziv izlagača premašio sve dosadašnje trendove i očekivanja organizatora, tako da je prostor sajamske hale od 1.600 m2 već popunjen, iako se interesovanje izlagača i dalje ne smanjuje. Po rečima direktora sajma Dušana Petkovića, ova činjenica raduje i nagoveštava da će sajam naredne godine dobiti još šire razmere i poprimiti novi značaj na međunarodnoj sceni.
Kragujevački sajam već je nagrađen „Turističkim cvetom“, najznačajnijim priznanjem Turističke organizacije Srbije (TOS) u ovoj oblasti, a istim priznanjem nagrađena je i gradska turistička organizacija, pa je želja i opredeljenje organizatora da se Sajam turizma dalje razvija i širi.
Ulaz na Međunarodni sajam turizma i seoskog turizma i Prodajni sajam zimnice i domaće radinosti, kao i parking, su besplatni.
Оставите одговор