I ove godine Privredna komora Srbije (PKS) i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija organizuju takmičenje „Najbolje iz Srbije 2016“ za izbor najuspešnijih robnih i korporativnih brendova na domaćem tršištu.
Priznanja će biti dodeljena u 24 kategorije, a od ove godine uvedene su i tri nove: najuspešnije startap preduzeće, najbolja turistička i najbolja privredna manifestacija u Srbiji, navodi se u saopštenju PKS.
Po rečima predsednika PKS Marka Čadeža, u srpskoj privredi je sve više izuzetnih posebnih brendova i kompanija koje su uspešne na domaćem i stranom tržištu.
– Proglašenjem najboljih iz Srbije kroz našu akciju doprinosimo većoj prepoznatljivosti proizvoda i kompanija koje ovde posluju, kao i njihovom boljem pozicioniranju u zemlji i na međunarodnim tržištima. U sklopu podrške privredi, kroz akciju Najbolje iz Srbije, promovišemo brendove i uveren sam da će ovogodišnji pobednici u 24 kategorije doprineti izgradnji slike o Srbiji kao zemlji uspešnih priča – naglasio je Čadež.
Predstojeća akcija „Najbolje iz Srbije 2016“, dvanaesta zaredom, unapređena je novim sajtom, što omogućava kompanijama jednostavnije onlajn prijavljivanje, kao i glasanje potrošača za najbolji brend, a takođe je, pored novih kategorija, uvedena i inovirana metodologija izbora najboljih, navodi se u saopštenju.
Tokom 11 godina dosadašnjih takmičenja za ovo priznanje konkurisalo je gotovo 1500 brendova, a više od 200 njih je nagrađeno. Konkurs je otvoren do 10. oktobra, dok će pobednici konkursa biti proglašeni krajem novembra.
Оставите одговор