Na ovogodišnjem takmičenju “Najbolje iz Srbije 2014. godine” za izbor najboljih brendova u prošloj godini, od ukupno 160 prijavljenih robnih i korporativnih marki, proglašeni su pobednici u 24 kategorije.
Takmičenje su organizovali Privredna komora Srbije (PKS), Ministarstvo trgovine i list Privredni pregled, pod pod sloganom “Najbolje je u ljudima”, a svečana dodela nagrada bila je organizovana u beogradskom „Belekspo centru“.
U kategoriji hrane, bambijeva “Plazma” je najbolji robni, a „Karneks“ je najbolji korporativni brend. U kategoriji roba široke potrošnje u domenu pića, nagrađeno je “Jelen” pivo kao najbolji robni, a “Nektar” kao najuspešniji korporativni brend. U kategoriji trajnih potrošnih dobara, najbolji robni brend je „Metalac bojler“, a korporativni „Forma ideale“. Probiotik kompanije “Ivančić i sinovi”, prvi je brend robe svakodnevne potrošnje u kategoriji hemija, kozmetika i farmaceutski proizvodi, dok je vršački „Hemofarm“ najbolji korporativni brend, prenosi agencija „Tanjug“.
U kategoriji obuća i odeća, pobedio je „P.S. fešn“ iz Čačka, kao robni brend, dok je kompanija „Mona“ najbolji korporativni brend. Najuspešniji u kategoriji usluga su „Infostud“ i „Er Srbija“ u kategoriji malih i srednjih, odnosno velikih preduzeća, a kompanija „Gorenje“ pobedila je u kategoriji najbolji strani korporativni brend. Nagrada za najbolja javna, državna ili dominantno državna preduzeća pripala je beogradskom Aerodromu „Nikola Tesla“. „Tigar obuća“ iz Pirota prvi je robni brend proizvodnih dobara i poslovnih usluga, dok je „NIS“ najbolji korporativni brend u istoj katagoriji.
Za najbolji lokalni brend nagrađen je “Carpe Diem” iz Srbobrana, a za najbolji lokalni brend sa zaštićenim geografskim poreklom futoškog kiselog kupusa izabrano je Poljoprivredno gazdinstvo „Chulum“ iz Futoga. Nagrada za najupešnije uvođenje novog brenda dodeljena je preduzeću „Alfa plam“ iz Vranja za brend „Commo“, dok je „Premia“ kompanije „Delez Srbija“ najbolja trgovinska marka.
Ove godine prvi put su nagrađene i dve manifestacije koje promovišu Srbiju kao atraktivnu turističku destinaciju, a to su „Belgrade Beer fest“ i „Međunarodni poljoprivredni sajam u Novom Sadu“. Najbolji izvoznik u kategoriji malih i srednjih preduzeća je Institut „RT RK“ iz Novog Sada, a među velikim kompanijama najbolji je Alfa-Plam.
Pobednici ovog takmičenja dobili su pravo da koriste logo “Najbolje iz Srbije” na svojim proizvodima i promotivnim i marketinškim materijalima, kao znak kvaliteta i poverenja tržišta.
Оставите одговор