Nagrade za najbolje brendove iz Srbije

Pod sloganom „Kako se na našem kaže BRAVO“, Privredna komora Srbije (PKS) i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija su u ponedeljak dodelili priznanja „Najbolje iz Srbije 2017“ najuspešnijim domaćim robnim i korporativnim brendovima.

Priznanja Najbolje iz Srbije za proteklu godinu uručena su u 24 kategorije, među kojima su i tri nove: Najbolji hotel, Najbolji „mali“ turistički smeštaj i Najbolji organski proizvod, prenosi „eKapija“.

– Najbolje iz Srbije je naš način da kažemo „bravo“, da nagradimo, podržimo i promovišemo najuspešnije brendove i podstaknemo one manje dobre da budu bolji. Za naše kompanije to je put do veće vidljivosti i bolje tržišne pozicije, što potvrđuju iskustva dosadašnjih dobitnika. Ova nagrada otvara vrata novih potrošača i partnera, baš zato što se ne kupuje i ne dobija, već zaslužuje – poručio je predsednik PKS Marko Čadež.

U kategoriji robe svakodnevne potrošnje najbolji brendovi su ajvar „Bakina tajna“ u sektoru hrane, „Nectar Family“ u sektoru pića, a „Merix“ u sektoru hemije, kozmetike, farmaceutskih i ostalih proizvoda. „P.S. Fashion“ je nagrađen je u kategoriji odeća, tekstil i obuća, najbolji proizvodi za kuću su „Gorenje“ aparati za domaćinstvo, dok je „Pirotska peglana kobasica“ najbolji lokalni brend.

Vodeći brend sa oznakom geografskog porekla je „Sremski kulen“, za najbolji organski proizvod je proglašen „Spanać“ iz Carske bare, dok su „Vrtlari“ nagrađeni za uvođenje novog brenda. Za najbolje korporativne brendove u kategoriji roba svakodnevne potrošnje proglašeni su „Bambi“ za hranu, „Nectar“ za piće, a „Auri“ u kategoriji hemija, kozmetika, farmaceutski i ostali proizvodi.

Kompanija „Alfa Plam Vranje“ je nagrađena u kategoriji proizvodi za kuću i trajna potrošna dobra, „NIS Novi Sad“ za proizvodna dobra i poslovne usluge, „Aerodrom Nikola Tesla“ kao najbolje veliko uslužno preduzeće, a „Energy Net“ kao malo i srednje uslužno preduzeće. Za najuspešnije uvođenje startap preduzeća nagrađen je „Happy Honey“, najbolji izvoznik je „HBIS Group Serbia Iron & Steel“ u kategoriji velikih, a u kategoriji malih i srednjih preduzeća „Alumil YU Industry“.

Za najbolju turističku manifestaciju proglašen je „Tamburica fest“, najbolji hotel u Srbiji je „Grand Hotel & Spa“, dok je „Etno kompleks Vrdnička kula“ najbolji „mali“ turistički smeštaj u Srbiji. Specijalna nagrada žirija dodeljena je kompaniji „Harder Digital Sova“, a nagrada za kontinuirani razvoj brenda pripala je preduzeću „Knez Petrol“.

U ovogodišnjem, 13. takmičenju bilo je nominovano više od 150 brendova. Ovo priznanje je od 2004. godine ponelo oko 340 kompanija u različitim kategorijama, zbog čega je, kažu u PKS, postalo merilo uspeha i tržišne prepoznatljivosti.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор