Kompanije Lidl i Essity su 4. oktobra pokrenule kampanju „Za lepši život svakog deteta“, kako bi obezbedile novac za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu, i do sada su prikupile više od 2.500.000 dinara.
Od svakog kupljenog Zewa i Libresse proizvoda Lidl i Essity odvajaju po 20 dinara za pomoć Centru za integraciju mladih. Akcija će trajati do 7. novembra, kada bi trebalo da se prikupi dovoljno sredstava za obnovu svratišta koje najmlađima obezbeđuje krov nad glavom.
– Kroz Svratište dnevno prođe oko 70 dece i zato nam je drago da su kompanije Essity i Lidl prepoznale njegov značaj i ovom akcijom direktno podržale decu koja praktično žive na ulici. Pozivamo građane da se uključe i doprinesu uspešnosti ove humane akcije i tako obraduju one kojima je podrška neophodna – poručila je koordinatorka usluge Svratište za decu Mina Medić.
U kampanju „Za lepši život deteta“ uključeni su svi proizvodi Essity iz Lidlovog asortimana, poput higijenskih i dnevnih uložaka i toaletnog papira brenda Libresse i kuhinjskih ubrusa brenda Zewa, uz akcijske podsticaje i niže cene. Kroz ovu akciju Lidlovi potrošači imaju priliku da na jednostavan i transparentan način pomognu deci koja su, zbog svog načina života, izložena višestrukim svakodnevnim rizicima, kažu u Lidlu.
Оставите одговор