Srpski Lidl napokon otvara vrata za kupce

Nakon nekoliko godina najava da će nemački trgovinski lanac početi sa radom u Srbiji, šturih informacija iz same kompanije i partnerskih opština, i stalnih spekulacija medija o rokovima izgradnje i otvaranja diskonta, „Lidl“ konačno, od 11. oktobra, otvara vrata svojih 16 prodavnica za kupce u Srbiji.

„Građani 12 srpskih gradova: Beograda, Bora, Zrenjanina, Kragujevca, Leskovca, Niša, Novog Sada, Smedereva, Sombora, Subotice, Užica i Šapca prvi će imati priliku da u se uvere u jedinstveno iskustvo kupovine koje donosi prvi savremeni diskont u Srbiji“, navodi se u saopštenju kompanije.

Kako iz kompanije „Lidl Srbija“ dalje najavljuju, otvaranje ostalih prodavnica u drugim srpskim gradovima nastaviće se od novembra i tokom narednih meseci, s obzirom na to da kompanija planira dalje širenje maloprodajne mreže, prenose srpski mediji.

– Spremni smo za otvaranje i uzbuđeni što ćemo sledeće nedelje moći da uslužimo potrošače. Verujemo da ćemo zadobiti njihovo poverenje kroz pažljivo odabran asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta i ponudu jedinstvenih Lidl brendova koji do sada nisu bili dostupni u Srbiji. Ovom prilikom ih srdačno pozivamo da od 11. oktobra posete svoj Lidl i uvere se zašto je kupovina u Lidlu jednostavna, bolja i povoljnija – rekla je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.

Kupcima u Srbiji Lidl će ponuditi 1.500 artikala, što jedinstvenih Lidl brendova, što domaćih, srpskih proizvoda. Inače, nemački lanac je poznat po vremenski ograničenim akcijskim ponudama neprehrambenih proizvoda, koje se svake nedelje menjaju, kao i po proizvodima kao što su mali kućni aparati, tekstil i dekor, igračke, alati ili oprema za vrtlarstvo…

Lidlove prodavnice su i u Srbiji standardizovane i građene po novijem konceptu sa modernijim atraktivnim dizajnom, većim prodajnim prostorom i parkinzima, većom energetskom efikasnošću i količinom prirodnog svetla, a sve kako bi, uz odgovoran odnos prema životnoj sredini, omogućio potrošačima lepše iskustvo kupovine, a svojim radnicima prijatno i sigurno mesto za rad, objašnjavaju iz kompanije.

U izgradnju prodavnica Lidl Srbija je uključio domaću građevinsku industriju angažovanjem 200 projektantskih, nadzornih i izvođačkih firmi u ulozi podizvođača. Više od 1.000 prodavaca prošlo je višemesečne obuke kako bi adekvatno odgovorili na potrebe potrošača, a u kompaniji je u ovom momentu ukupno zaposleno više od 1.500 radnika.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор