Opelu se isplatio prelazak na novi standard

Prodaja putničkih automobila nemačkog brenda „Opel“ prošlog meseca je u toj zemlji dostigla 10,2 procenata tržišnog udela, što je najbolji rezultat još od decembra 2010. godine.

Iz kompanije sa sedištem u gradu Raselhajmu, ističu da su profitirali zahvaljujući konstantnoj i pravovremenoj pripremi za prelazak na novi WLTP standard testiranja emisije štetnih gasova i potrošnje vozila, koji je počeo da se primenjuje od 1. septembra, a značajno je realniji od prethodnog NEDC standarda.

Opel trenutno raspolaže sa 127 modela putničkih vozila koja ispunjavaju nove striktne Euro 6d-Temp standarde. Za razliku od većine proizvođača vozila, Opel je uveo nove regulative u ranoj fazi i tako izbegao da poput drugih konkurentskih kompanija obustavlja proizvodnju i prodaju svojih modela ili ih povlači sa tržišta.

– Godinama smo se spremali za ove promene i sada možemo biti ponosni jer profitiramo od toga. Što se tiče rasprave o zabrani dizelaša u gradovima Nemačke, naša poruka je da ko god kupi Opel, ne mora da se plaši zabrane – poručio je Jirgen Keler, izvršni direktor prodaje i marketinga u Opelu.

Prodaja Opelovih automobila rasla je i u drugim evropskim zemljama, zbog čega je nemački proizvođač dostigao skoro 6 procenata udela na tržištu Španije, a 4,3 posto na tržištu Francuske, što je najbolji rezultat od maja 2015. godine.

Inače, iz Opela ni jednom nisu pomenuli da na ove rezultate postoji bilo kakav uticaj prelaska kompanije u vlasništvo francuske „PSA grupacije“.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор