Nemačka automobilska kompanija „Folksvagen“ najavljuje da će uložiti 300 miliona dolara u izraelsku startap kompaniju „Get“, konkurenta kompaniji „Uber“.
Izraelski Get je prisutan u 60 gradova širom sveta i uveliko se koristi u metropolama kao što su Moskva i London, međutim, ne uspeva da dostigne uspeh Ubera, a ni da se probije na američkom tržištu.
Automobili Geta su, za razliku od rivala, risutni samo u Njujorku, a njegovi vozači klijente prevoze u taksijima i crnim vozilima, prenosi „B92“.
U medijima često nazivan „ubicom Ubera“, zbog ponude luksuznijih automobila i nižih cena prevoza, Get je upravo u Njujorku pokrenuo agresivnu medijsku kampanju protiv Ubera, s reklamnim plakatima na kojima naglašava svoju nadmoć, uz ponudu promotivnih vožnji po znatno nižim cenama.
Najava VW-a da će uložiti 300 miliona dolara u kompaniju Get predstavlja novi udarac za Uber, nakon vesti da i “Epl” ulaže u njihovog drugog konkurenta, odnosno u kinesku kompaniju Didi Čusing.
Оставите одговор