Delegacija evropske nevladine organizacije “WITOS” je prošle sedmice posetila Vrnjačku Banju i tamošnju Specijalnu bolnicu “Merkur”, kako bi se upoznali sa njenom ponudom i razmotrili načine za buduću saradnju.
Po rečima Damira Radića iz WITOS-a, nemački turisti će vrlo brzo biti upoznati sa svim prednostima Vrnjačke Banje kao zdravstveno-turističke destinacije. On je istakao da nemački turisti čine 60 procenata svih banjskih turista u Evropi, zbog čega to tržište ima veoma veliki značaj za svakoga ko se bavi turizmom, prenosi “eKapija”.
– Trudili smo se da istaknemo sve komparativne prednosti koje posedujemo, jer WITOS pokušava da objedini interese nemačkih turista, koji žele da po atraktivnim cenama dođu do kvalitetne zdravstvene usluge, a da sa druge strane, nama kao srpskim banjama, omogući da dobijemo kvalitetne goste – rekao je Miodrag Miljković rukovodilac marketinga Specijalne bolnice Merkur.
Nevladina organizacija WITOS ima svoja sedišta u Berlinu, Briselu i Beogradu, a cilj njenog rada je jačanje saradnje i kordinacije u oblasti ekonomskog i turističkog razvoja u Srbiji, kao i sprovođenje zajedničkih aktivnosti na promovisanju tog razvoja.
Оставите одговор