Dobro je poznato da se potrošači u Nemačkoj oslanjaju na dobro proverene robne marke. Koje su to marke, odnosno koje firme uživaju najveće poverenje Nemaca, pokazalo je istraživanje časopisa Reader’s Digest „Brendovi kojima se najviše veruje”.
Anketom je ispitano ukupno oko 4.000 potrošača od kojih je zatraženo da u 15 kategorija proizvoda navedu brendove koje bi bez oklevanja preporučili. Nije bilo specifikacija određenih firmi, anketa je bila otvorena za predloge, a anketirani su naveli ukupno 2.991 robnih marku u svim kategorijama.
Istraživanje je još jednom potrvrdilo da mnogi Nemci pre svega veruju tradicionalnim firmama, uglavnom nemačkim, čije proizvode već dugo poznaju. Stoga su prva mesta na ovoj listi i ove godine „rezervisana“ upravo za tradicionalne firme koje su pobeđivale i prethodnih godina, prenosi Feniks magazin.
U domenu “kućnih i kuhinjskih aparata” Bosch je firma od najvećeg poverenja potrošača, a što se tiče osiguranja, Nemci najviše veruju Allianzu. Iako su pojedine kategorije u žestokoj konkurenciji, pa su Dr. Oetker i Nestlé godinama unazad bili izjednačeni u kategoriji „hrana“, ove godine je pobedio Dr. Oetker, piše Reader’s Digest.
Za razliku od prethodnih godina, aspirin ove godine nije pobedio jer ga je u kategoriji „lekova protiv bolova“ zamenio Ratiopharm. U okviru nove kategorije “Nemačka turistička regija/odmaralište“ pobedilo je Baltičko more, što se tiče odeće, pobedio je C&A, u kategoriji vitamini i minerali najbolji je Doppelherz, dok je Gerolsteiner najbolja mineralna voda.
Nivea je pobedila u kategoriji medicinska nega kože, Edeka je najbolje trgovačko preduzeće, vodeći lek za kašalj i prehladu je Wick, a sredstvo za čišćenje domaćinstva Frosch. Najbolji čaj je Teekanne, najbolje kućne i kuhinjske uređaje pravi Bosch, najbolji vegetarijanski i veganski proizvodi su Rügenwalder Mühle, a deterdžent za veš Persil.
Оставите одговор