Mesec dana tradicionalnih srpskih proizvoda u Lidlu

Na policama nemačkog trgovinskog lanca Lidl Srbija od 19. novembra, pa tokom narednih mesec dana, naći će se i tradicionalni proizvodi malih proizvođača iz različitih regiona naše zemlje.

U želji da pomogne razvoj srpskog preduzetništva, Lidl je odabarao više od 50 malih privrednika koji na tradicionalan način prave svoje proizvode, a koje će pod oznakom „Mali zanat, velika strast“ promovisati mesec dana u okviru svoje ukupne ponude. Od četvrtka 19. novembra, svaka nedelja biće posvećena proizvođačima iz jedne regije Srbije, prvo iz Vojvodine, pa iz centralne i zapadne, a na kraju i iz istočne i južne Srbije.

Tako će mali privrednici iz različitih krajeva Srbije imati priliku da predstave svoje proizvode potrošačima u 30 gradova širom zemlje. Izabrani proizvođači su mala porodična gazdinstva sa velikom tradicijom. Kako kažu u kompaniji, cilj projekta se ogleda u podršci kontinuitetu poslovanja malih proizvođača u Srbiji, koji na ovaj način mogu povećati svoje prisustvo na tržištu van svojih regija i učvrstiti i proširiti svoje poslovanje.

Iz Lidla poručuju da će u okviru ponude „Mali zanat, velika strast“ potrošači “imati priliku da se uvere u kvalitet sireva, mesnih proizvoda, džemova i mnogih drugih domaćih proizvoda koji su proizvedeni sa puno strasti i ljubavi”. Stoga pozivaju kupce da posete njihove prodavnice i pronađu nalepnicu „Mali zanat, velika strast“ na proizvodima iz naših krajeva i sami se uvere u posvećenost i kvalitet!

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор