Nemačka kompanija Lidl Srbija je u svim svojim prodavnicama u našoj zemlji uvela elektronske cenovne oznake, umesto dosadašnjih papirnih.
Naime, korišćenje digitalnih cena značajno doprinosi smanjenju grešaka pri njihovom postavljanju, te će potrošači uvek i u svakom trenutku imati uvid u tačne i aktuelne cene. Pored toga, ova akcija pokazuje i posvećenost kompanije društveno odgovornom poslovanju u svim njegovim aspektima, direktno doprinoseći godišnjoj uštedi oko 21 tone papira za proizvodnju papirnih cenovnih oznaka.
– Zadovoljstvo nam je što smo prvi trgovinski lanac u Srbiji koji je elektronske oznake uveo u sve svoje prodavnice. To ne samo da će biti podrška jedinstvenom iskustvu kupovine u Lidlu i gotovo eliminisati mogućnost greške u tom smislu, već će i značajno umanjiti obim štampe i na taj način sačuvati ograničene prirodne resurse – objašnjava generalni direktor kompanije Lidl Srbija Dragan Čigoja.
Elektronske cenovne oznake omogućavaju potpunu kontrolu podataka koji se prikazuju u prodavnici, tako da se prikazane informacije o artiklu, poput cene, naziva, gramaže i slično mogu pratiti u svakom trenutku, a potrošačima je garantovana potpuna usklađenost podataka na oznakama sa podacima sistema kase, što podrazumeva minimalizaciju mogućnosti greške.
Uvođenje digitalnih cena predstavlja korist i za prodavce u Lidlu, jer digitalizacijom zaposleni ostvaruju uštedu u vremenu potrebnom za ručno postavljanje cena, koje sada mogu usmeriti na druge poslove.
Оставите одговор