Lidl nagrađen za najbolji odnos cene i kvaliteta

Sudeći prema mišljenju kupaca u našoj zemlji, nemačka kompanija „Lidl Srbija“ proglašena je za najbolju u 21 kategoriji kojom se ocenjuje najbolji odnos cene i kvaliteta proizvoda, pokazalo je istraživanje švajcarske organizacije Icertias „Best Buy Award Private Label 2019/2020“.

Na osnovu rezultata istraživanja koje meri zadovoljstvo građana kupovinom, Lidl je pobednik u 20 različitih kategorija proizvoda iz prehrambenog i neprehrambenog asortimana, a pored toga je ocenjen kao najbolji i u opštoj kategoriji: „Nagrada za najbolji odnos cene i kvaliteta trgovačkih marki u Srbiji”, saopšteno je iz kompanije.

– Nema bolje preporuke od one koja dolazi od samih potrošača. Drago nam je da smo dobitnici značajnog priznanja i da su naši potrošači prepoznali posvećenost i istrajnost u nastojanju da im ponudimo najbolji odnos cene i kvaliteta. U saradnji sa proverenim domaćim i stranim dobavljačima trudimo se da proizvodi budu prilagođeni željama i potrebama potrošača, pa je ova nagrada ujedno i podsticaj da nastavimo da osluškujemo njihove potrebe – izjavila je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.

Po oceni potrošača, najbolji prehrambeni proizvodi Lidl brendova koji imaju najpovoljniji odnos cene i kvaliteta su: slane grickalice, keks, čokolada, žitarice za doručak, dvopek, kornfleks, konzervirana riba, zamrznuta hrana, sladoled, konzervirano voće, konzervirano povrće, testenina, sveže pakovano meso, bioproizvodi i energetski napici. U kalsi neprehrambenih artikala to su: posuđe za kuću, oprema za domaćinstvo, sredstva za čišćenje, prašak za veš i hrana za pse i mačke.

Organizacija Icertias je ovo israživanje sprovela u septembru prošle godine na teritoriji cele Srbije, na uzorku od 1.200 potrošača proizvoda privatnih robnih marki. Anketa je bila otvorenog tipa i zahtevala je od ispitanika da sami upišu ime kompanije, što je omogućilo da Lidlovi brendovi budu prepoznati kao najbolji u čak 21 kategoriji. Lidl, inače, u svojoj ponudi ima 1.600 pažljivo odabranih brendova, a tu je i 350 proizvoda domaćih dobavljača, navodi se u saopštenju nemačke kompanije.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор