Na drugom po redu „Danu dobavljača“, u organizaciji kompanije Lidl Srbija i Privredne komore Srbije (PKS), domaćim proizvođačima voća i povrća predstavljene su mogućnosti za uključivanje u lanac dobavljača nemačke trgovinske kuće.
Lokalni proizvođači su se tom prilikom upoznali sa uslovima, standardima kvaliteta i procesom selekcije kojima se rukovodi kompanija Lidl Srbija prilikom izbora partnera, a istovremeno su bili u prilici i da predstave svoj asortiman, količine i način proizvodnje u direktnim razgovorima sa predstavnicima kompanije.
Sekretar Udruženja za trgovinu PKS Žarko Malinović je tim povodom istakao da je ovo samo jedan u nizu događaja koji će se ubuduće redovno organizovati kako bi se jačao lanac snabdevanja u Srbiji.
– Ovo je drugi put od kada kompanija Lidl posluje u našoj zemlji da smo organizovali „Dan dobavljača“ za ovu kategoriju proizvoda, a sa ponosom mogu reći da smo prošle godine čak trećinu učesnika uvrstili u Lidlov lanac snabdevanja. Na taj način ne samo da jačamo domaću privredu, već i konkurenciju u ritejl sektoru – poručio je Malinović.
Generalni direktor kompanije Lidl Srbija, Tomislav Šapina, je naglasiio da nemački trgovinski lanac teži da ponudi i domaće proizvode, čime ne samo da izlazi u susret potrebama potrošača, već i podržava razvoj srpske privrede.
Оставите одговор