Nemački drogerijski lanac dm drogerie markt je do 15. marta produžio rok za prijavu projekata na konkurs „{ZAJEDNO} jedni za druge!“, koji je usmeren na unapređenje fizičkog, mentalnog i menstrualnog zdravlja žena svih starosnih dobi.
Povodom obeležavanja jubileja 20 godina poslovanja u Srbiji, dm je u februaru pokrenuo novi konkurs na koji se mogu prijaviti sva zainteresovana udruženja, javne ustanove i preduzetnici. U
okviru sveobuhvatne kampanje posvećene zdravlju žena, dm će podržati projekte koji ispunjavaju kriterijume i pružaju najviše dobrobiti za zajednicu. U fokusu će biti ona rešenja koja su usmerena na podsticanje zdravijeg načina života i prevenciju nastanka bolesti, na inicijative za podršku fizičkom, mentalnom i menstrualnom zdravlju žena, zdravom načinu starenja, kao i inovacijama i edukacijama iz ove oblasti.
– Cilj konkursa je da širom Srbije osnažimo žene koje se suočavaju sa raznim izazovima, a ovo je samo jedna od aktivnosti kojom ćemo preduzeti konkretne korake zarad njihove dobrobiti – poručila je Svetlana Jovanović Mitić iz dm-a.
Pored ovog konkursa, kompanija je u okviru programa „Uvek povoljno“ pokrenula i kampanju borbe protiv menstrualnog siromaštva, dugoročno umanjivši cene uložaka i tampona marke Jessa. Ova inicijativa deo je šireg društvenog angažmana dm-a kojim se na nacionalnom i regionalnom nivou utiče na redukovanje ove vrste siromaštva, uz poruku da osnovna higijena treba da bude dostupna svima, bez obzira na socijalni status.
Inače, na dm-ov konkurs „{ZAJEDNO} za bolje sutra“ prošle godine je pristiglo oko 100 projekata usmerenih na dobrobit, osnaživanje i unapređenje ženskog zdravlja. Realizacija osam najboljih društveno odgovornih projekata i inicijativa različitih udruženja i organizacija, vrednih više od 10 miliona dinara, još uvek je u toku.
Оставите одговор