Povodom Međunarodnog dana žena, nemačka kompanija Lidl Srbija je i ove godine raspisala konkurs “Snažne. Hrabre. Važne.”, čiji je cilj jačanje položaja srpskih poslovnih žena i promovisanje njihovih proizvoda.
Sve zainteresovane preduzetnice mogu da se prijave na konkurs do 31. marta, kako bi se jedne tematske nedelje u drugoj polovini ove godine, njihovi proizvodi našli u ponudi u preko 65 Lidlovih prodavnica u našoj zemlji. Pravo na učešće imaju preduzetnice, privredna društva i registrovana poljoprivredna gazdinstva koja se bave proizvodnjom hrane, dodataka prehrani ili kozmetike, a čiji su vlasnici u potpunosti žene. Svi detalji konkursa mogu se naći na sajtu kompanije: www.lidl.rs.
– Nakon uspešno sprovedene kampanje “Snažne. Hrabre. Važne.” u prethodnoj godini tokom koje smo podržali i promovisali 26 preduzetnica i kratkotrajno ulistali 32 njihova proizvoda, odlučili smo da i ovogodišnji Dan žena posvetimo damama i da se borimo za njihovu jednakost u poslovnom svetu. Obnovićemo saradnju sa pojedinim učesnicama prošlogodišnjeg konkursa, ali i dati šansu novim preduzetnicama da budu deo ovog projekta – objasnila je menadžerka Milica Stevanović.
Inače, Lidl je u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac sproveo studiju o podršci ženskim preduzetničkim aktivnostima i inicijativama, koja je pokazala da je u našoj zemlji samo 25% preduzeća u vlasništvu žena, kao i da se podrška koja im je potrebna najviše odnosi na prostor za plasiranje proizvoda, veću vidljivost, edukaciju i mentorstvo, što dobijaju kroz kampanju “Snažne. Hrabre. Važne.”.
Jedan od primera je i Marija Bojović, vlasnica „Zlatiborske tradicije“ koja proizvodi domaću rakiju od divlje kruške, a koja je posle saradnje sa Lidlom ostvarila veću potražnju i sklopila nova partnerstva, tako da sada priprema novi poslovni prostor u Beogradu i nastavlja da širi svoju prodajnu mrežu.
Kompanija Lidl Srbija potpisnica je “Principa Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena” (WEPs) i javno se obavezala na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar kompanije, čime je dokazala da podržava lepši pol u svakom segmentu svog poslovanja.
Оставите одговор