Lidl objavio konkurs za finansiranje prikupljanja smeća

U okviru projekta „Čisto iz ljubavi“, nemačka kompanija Lidl Srbija poziva sve zainteresovane organizacije da se prijave na konkurs za finansijsku podršku do 1.000 eura za sprovođenje jednodnevnih akcija čišćenja smeća po Srbiji.

Cilj projekta je da motiviše i podrži građane u preuzimanju inicijative za uspostavljanje čistijeg okruženja i prirode u kojoj žive, što je u skladu sa Lidlovom strategijom „Za bolje sutra“, prenosi eKapija.

Da bi konkurisale za podršku u akcijama čišćenja svog kraja, organizacije treba da pošalju predlog aktivnosti do 20. marta na mejl odgovornost@lidl.rs. Na sajtu kompanije se nalazi formular prijave, u koji se unose podaci o nazivu organizacije, broju učesnika, načinu zbrinjavanja otpada, mestu i datumu sprovođenja akcije, kao i o samom njenom karakteru.

Lidl će organizacije birati tako da se obezbedi ravnomerna geografska rasprostranjenost lokacija za čišćenje, dok će fokus biti na predloženom načinu zbrinjavanja prikupljenog otpada. Akcije čišćenja koje kompanija odluči da podrži treba da budu sprovedene u periodu od 1. aprila do 24. maja ove godine, a novac upotrebljen za kupovinu neophodne opreme, ishranu, majice i slično.

– Nakon prošlogodišnjeg vrlo uspešnog projekta sa preko 600 učesnika, koji je rezultovao uklanjanjem 14 tona otpada iz prirode, u novom talasu nadamo se još boljem rezultatu. Ovde se naše aktivnosti ne zaustavljaju, posebno smo fokusirani na sve što možemo da uradimo u pogledu odgovornije ambalaže, pa smanjujemo količinu upotrebljenih sirovina za pakovanja, ponovo koristimo iste sirovine ili prelazimo na opcije pogodnije za prirodu – objasnila je Martina Petrović iz ove kompanije.

Sve dodatne informacije mogu se naći na web adresi: www.lidl.rs.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор