Lidl nastavlja da finansira čišćenje Srbije

Preko projekta „Čisto iz ljubavi“, nemački trgovinski lanac „Lidl Srbija“ će svim zainteresovanim organizacijama koje žele da se uključe u čišćenje Srbije, obezbediti finansijska sredstva za realizaciju takvih akcija u njihovom kraju.

Nakon što je prošle godine uspešno sproveo ovu akciju, u okviru koje je uklonjeno 8 tona otpada, Lidl sada ponovo poziva organizacije širom naše zemlje da se i ovog maja aktiviraju i pomognu u prikupljanju otpada rasutog po prirodi i okruženju u kom živimo, poručuju iz kompanije.

Prijave za učešće u projektu već se podnose počev od 4. aprila, trajaće do 24. aprila, a kandidati se mogu prijaviti putem sajta: Čisto iz ljubavi – Lidl Srbija, na kom se mogu naći i sva pojašnjenja o samom načinu konkurisanja. Partnerske organizacije Lidl će birati ravnomerno prema geografskoj rasprostranjenosti lokacija za čišćenje, a fokus će biti na zbrinjavanju prikupljenog otpada.

– Verujemo da se ljubav prema zemlji ogleda kroz brigu o njoj i zato radimo na podizanju svesti o ekološkim temama. Prošle godine smo imali preko 500 volontera i sarađivali smo sa preko 10 lokalnih udruženja, pa ovim putem pozivamo sve zainteresovane da se prijave i zajedno sa nama doprinesu uklanjanju još veće količine otpada – poručila je Martina Petrović iz Lidla.

Inače, ova akcija je proistekla iz „REset Plastic“ strategije matične Švarc grupacije (Schwarz Gruppe), usmerene na odgovorno upravljanje plastikom, a realizuje se kroz pet smerova delovanja: izbegavanje upotrebe plastike (Lidl je već izbacio plastične kese i dodatne poklopce na mlečnim proizvodima iz upotrebe), recikliranje, uklanjanje plastike iz prirode (odnosi se i na akciju „Čisto iz ljubavi“), podsticanje ekoloških inovacija i edukacija u ovoj oblasti.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор