Nemački trgovinski lanac Lidl Srbija je 22. jula ponudio kupcima atraktivnu sportsku opremu izrađenu od reciklirane plastike prikupljene na plažama i morskim obalama, čime će dati svoj doprinos čišćenju životne sredine i manjoj upotrebi resursa u proizvodnji.
Ova specifična linija odevnih proizvoda, koju čine šortsevi, majice i patike za žene i muškarce, odslikava težnju kompanije da se, preko smanjenja upotrebe plastike i povećanja upotrebe recikliranog materijala, uključi na globalnom nivou u rešavanje ozbiljnog problema nagomilane odbačene plastike. Ova sportska odeća je u potpunosti proizvedena od plastičnog otpada, a jednim delom I od PET ambalaže prikupljene sa azijskog priobalja. Tako je, na primer 25% vlakana gornjeg dela patike sačinjeno od reciklirane plastike iz okeana.
– Ova inicijativa u potpunosti oslikava našu posvećenost održivoj ekonomiji, jer doprinosimo uklanjanju plastičnog otpada koji bi se vremenom našao u ili pored vode, a našim potrošačima nudimo ekološki prihvatljiviji proizvod visokog kvaliteta po već poznatim Lidl cenama. Reciklirana sintetička vlakna imaju podjednaku čvrstinu, vodootpornost i prozračnost poput prirodnih, manje upijaju vodu i brže se suše, što su upravo i razlozi zašto je izbor pao baš na sportsku opremu – istakla je Martina Petrović iz kompanije Lidl Srbija.
U Lidlovoj ponudi su Crivit majice i šortsevi visokog kvaliteta, kao i patike sa uloškom od memorijske pene koja se optimalno prilagođava stopalu i osigurava udobnost tokom nošenja. Sportska oprema od reciklirane plastike samo je jedna u nizu društveno odgovornih inicijativa Lidla za implementaciju “REset Plastic” strategije, usmerene na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe, recikliranja i uklanjanja plastike iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije. U okviru te strategije, trgovinski lanac Lidl Srbija je u junu ove godine izbacio iz upotrebe plastične kese za kupovinu.
Оставите одговор