Na ovogodišnjem izboru „Najbolje iz Srbije“, u organizaciji Privredne komore Srbije (PKS) i Ministarstva trgovine, predstavnici potrošača, stručne javnosti i privrednika proglasili su pobednike vodećih robnih i korporativnih marki u 25 kategorija, prenosi „Blic“.
Za najbolji robni brend široke potrošnje nagradu je dobilo Iskon ulje „Viktorija oil-a“. Za najbolje piće proglašeno je Jelen pivo „Apatinske pivare“. U kategoriji hemije pobedio je „Henkelov“ Meriks, a od roba trajne potrošnje najbolje je posuđe „Metalac“.
U kategoriji obuće i odeće najviše glasova dobio je Ikstrim Intimo, od slatkiša Mamas biskvit haus, dok je najbolja trgovinska robna marka „Delezova“ Premija. Nagradu je poneo i Don Don, kao najbolji novi brend, hibrid suncokreta Instituta za ratarstvo i povrtarstvo, a takođe i Futoški kupus, kao naš najbolji proizvod za zaštićenim geografskim poreklom.
Naftna industrija Srbije dobitnik je nagrade „Najbolje iz Srbije“ u dve kategorije. U kategoriji „Najbolji ulazak stranog brenda na tržište Srbije“, NIS je nagrađen za lanac „Gazprom“ benzinskih stanica, koje pored visokokvalitetnih goriva i motornih ulja potrošačima nude i prijatan boravak u restoranima i kafeima. NIS-u je takođe, drugu godinu za redom, dodeljena i nagrada za korporativni brend. Najbolji korporativni brend u kategoriji hrane je „Bambi“, u kategoriji pića „Nektar“, hemije „Hemofarm“, trajne potrošnje „Alfa plam“, a odeće „Mona“.
Najbolje uslužno preduzeće je „DIS“, najbolje srednje preduzeće je „Energoprojekt Entel“, najbolje preduzeće sa udelom države je „Telekom“, dok je najbolji strani brend „Koka Kola“. Nagradu za najboljeg izvoznika dobio je „Bioenerdži point“, a najbolji veliki izvoznik je „Fijat“.
Osim godišnjih nagrada, dodeljene su i dve decenijske, „Bambijevoj“ Plazmi za najbolji robni brend i „Metalcu“ iz Gornjeg Milanovca za najbolji korporativni brend.
– Nagrađujemo odgovornost, efikasnost i izuzetnost. Promovišemo najkvalitetnije proizvode i povećavamo prepoznatljivost robnih marki koje nose znak „Made in Serbia“. Uspešnih brendova nema bez razvoja, a razvoja nema bez investitora – izjavio je Željko Sertić, predsednik Privredne komore Srbije na svečanoj dodeli nagrada „Najbolje iz Srbije“.
Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine već deset godina dodeljuje nagradu „Najbolje iz Srbije“, a ove godine za nju je konkurisalo više od 170 brendova. Glavni kriterijumi za ocenjivanje bili su tržišno-finansijski, percepcija ispitanika i ocena stručnog žirija. Ove godine žiri su činili predsednik PKS Željko Sertić, ministri trgovine i privrede Rasim Ljajić i Igor Mirović, savetnica predsednika Srbije za medije Stanislava Pak, profesori Ekonomskog fakulteta Stipe Lovreta i Saša Veljković, kao i predsednica Centra potrošača Srbije Vera Vida.
Za proteklih 10 godina u izboru „Najbolje iz Srbije“ učestvovalo je oko 1.200 brendova u različitim kategorijama, a bilo ih je nagrađeno više od 250.
Оставите одговор