Nemačka Deichmann grupacija najavljuje da će zbog pada profitabilnosti najkasnije do 31. avgusta 2024. godine ugasiti svoju robnu marku Onygo, što će uticati na mnogobrojne filijale i internet trgovinu, javljaju nemački mediji.
Trgovinski lanac obuće Deichmann SE, koji uključuje i brendove Snipes, MyShoes i Onygo, snabdeva celu porodicu pristupačnim cipelama i ima oko 1.400 prodavnica širom Nemačke. Onygo je osnovan 2016. godine kao mladi naslednik Dajhmana sa poslovnim modelom usmerenim na „mlade, moderne kupce“. Poslednjih godina se ubrzano širio u svim većim gradovima i sada ima 28 filijala sa oko 280 zaposlenih.
Kako je za nemačke medije rečeno u kompaniji, uprkos godinama ulaganja, uključujući tokom i nakon pandemije korona virusa, Dajhman je morao da se odluči na odustajanje od ovog poslovnog modela, prenosi Feniks magazin.
„Kao što vrlo dobro znate, celi maloprodajni sektor prolazi kroz velike strukturne promene koje su pogoršane posledicama pandemije korona virusa, rata u Ukrajini i rastuće inflacije. Situacija u celom svetu ostaje napeta i obećežena krizama, posebno u maloprodajnom sektoru mode”, kaže se u saopštenju kompanije.
U Dajhmanu obrazlažu da je njihova preduzetnička dužnost, a i u interesu radnika, da prekinu sa poslovnim modelima koji prave gubitke kako bi kapital mogli da usmere na ekonomski održiva poslovna područja. Budući da se otpuštanja ne mogu izbeći, kompanija ne isključuje i isplatu otpremnina radnicima.
Kada će tačno pojedine prodavnice Onygo biti zatvorene utvrdiće matična kompanija u dogovoru sa konkretnim rentijerima poslovnog prostora tokom predstojećih nedelja.
Оставите одговор