Već pune četiri godine Željko Miličević iz Beograda pravi jedinstven proizvod – šest vrsta rakije – dunju, šljivu, kajsiju, viljamovku, travaricu i medovaču, koje pakuje u kesice i plasira na domaće tržište, ali i izvozi u Evropsku uniju.
– Ideja je bila da se naše rakije prodaju u marketima, kladionicama, restoranima, kioscima. Uvek bi u ponudi bilo šest ukusa, za koje se koristi specijalna triplex ambalaža za pakovanje hrane. Svako koristi neki drugi ukus, neko voli šljivu, neko dunju, neko medovaču, lepši pol najviše travaricu, tako da je to nekako kompletnija ponuda nego što su pre imali marketi, na primer u Beogradu – priča Miličević, a prenose Nezavisne.
Njegova firma „Voćnjak Ž“ i ovi jedinstveni proizvodi već su osvojili mnogobrojne nagrade, među kojima je i šest zlatnih medalja na prošlogodišnjem Internacionalnom festivalu rakije u Žitištu.
– Naša šljiva jedina ima geografsku oznaku na Balkanu. Rakija je ipak najjači srpski brend i naše podneblje diktira kvalitet rakije. To je samo trebalo lepo upakovati i prezentovati i domaćem i zapadnom tržištu. Pakovanja su od 0,03 litra, odnosno jedna kesica – jedna čašica, a u komercijalnoj ponudi imamo i 24 kesice od 0,72 litra. Mi savetujemo kupce da uzimaju šest različitih komercijalnih kutija kako bi svako prodajno mesto imalo šest naših ukusa na raspolaganju – priča Miličević i dodaje da je cena njegove rakije od 40 do 60 centi po kesici.
Kako kaže, sve rakije su atestirane, uredne i nemaju nikakvih dodataka, a njegova najveća želja je da svoj proizvod plasira na tržište Republike Srpske, gde već pregovara s nekoliko kompanija sa kojima sada treba praviti ugovore o saradnji i distribuciji.
– U proizvodnji rakije je najbitnije da se očuvaju kontinuitet i kvalitet, jer ona mora uvek biti ista, te podložna svim zakonima i atestima, onako kako je napisano na deklaraciji proizvoda. Naša vizija prodaje su svi, od prodavnica, malih marketa, kladionica, benzinskih pumpi, restorana, svi koji su registrovani za prodaju alkohola. Zbog specifičnog izgleda naša rakija je veoma interesantna i neretko je ljudi poklanjaju – kaže Miličević i dodaje da ga potencijalni kupci zovu iz Danske, Čikaga i nekih arapskih zemalja.
Оставите одговор