Automobilska kompanija BMW je objavila da je potražnja za njenim automobilima sa benzinskim i dizel motorima prošle godine dostigla maksimum, zbog čega očekuje da će prodaja električnih modela u narednim godinama prednjačiti u rastu prodaje.
Nemački proizvođač premijum motornih vozila trenutno ulaže velika sredstva u električna vozila i platformu Neue Klasse i mnogo očekuje od tog strateškog projekta, piše agencija Bloomberg.
Prema navodima glavnog finansijskog direktora Valtera Mertla, knjige narudžbi za električne automobile pokazuju da bi kompanija ove godine trebalo da proda čak pola miliona električnih vozila, što iznosi oko petine ukupnih isporuka.
Inače, prodaja električnih vozila BMW grupacije je prošle godine skočila za 75 procenata, podstaknuta modelima poput i4 limuzine, iako je došlo do usporavanja rasta prodaje EV na mnogim tržištima.
BMW sledeće godine prelazi na novu mehaničku platformu za električna vozila, sa ciljem da sa novom tehnologijom prepolovi troškove baterija u odnosu na sadašnju generaciju automobila, uz očekivani veći profit od prodaje.
Kako rekao Mertl istakao, do kraja decenije BMW-ova električna vozila će generisati veći profit od automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Ipak, mnogi korisnici trenutno nisu zadovoljni električnim automobilima, a Audi je, na primer, najavio da će smanjiti proizvodne kapacitete zbog nedostatka interesovanja.
Оставите одговор