Porodična mlekara Kruna jedan je od 25 dobavljača proizvoda za novi Lidlov brend “S ljubavlju, domaće”. Zahvaljujući saradnji sa nemačkim trgovinskim lancem ova mlekara je za za samo godinu dana utrostručila svoju proizvodnju.
Mlekara je izgrađena u srcu Šumadije i Pomoravlja, na oko tri hiljade metara kvadratnih prostora, sa savremenom opremom poslednje generacije, koja joj obezbeđuje kvalitet, ali i strogu kontrolu kvaliteta proizvoda pre njihovog slanja u Lidl. U Lidlovim prodavnicama Mlekara Kruna nudi 10 proizvoda u okviru brenda “S ljubavlju, domaće”, poput jogurta, mleka ili sireva, među kojima se posebno izdvajaju sveže mleko i jogurt sa čak 4% mlečne masti.
– Saradnja s Lidlom za nas predstavlja veliki korak napred i šansu da predstavimo svoje proizvode na širokom tržištu. Pre ove saradnje prerađivali smo 7 tona mleka dnevno, a danas 22 tone, ili tri puta više. To je najbolji pokazatelj koliko smo se kao firma razvili da odgovorimo na povećane potrebe, ali i unapredili procese, u cilju veće efikasnosti, ali i očuvanja kvaliteta i bezbednosti proizvoda – istakao je vlasnik i direktor mlekare Stevo Zeljić.
Prema rečima generalnog direktora kompanije Lidl Srbija, Tomislava Šapina, trgovinski lanac je posvećen ulaganju i do sada je investirao 390 miliona eura u našu zemlju. On je istakao da važan korak u razvoju poslovanja predstavlja pružanje podrške domaćim dobavljačima, kroz svakodnevnu saradnju, ali i inicijative poput novog brenda koji okuplja domaće proizvode.
– Saradnja sa nama je odlična poslovna prilika, jer osim plasmana u 53 prodavnice u Srbiji, mi nudimo i potencijal za izvoz kroz mrežu Lidl prodavnica u drugim zemljama. Očekujemo da će u 2021. godini vrednost izvoza dobavljača kroz Lidl sistem biti veći od 5 miliona eura, najviše mlečnih proizvoda i proizvoda iz Lidl pekare. U oko 700 Lidl prodavnica u inostranstvu, između ostalog u Rumuniji, Bugarskoj, Hrvatskoj i Sloveniji, već se nalaze proizvodi iz Srbije, a uskoro se očekuju i na slovačkom tržištu – objasnio je Šapina.
Izvršni direktor Nabavke u Lidlu Srbija, Nikola Balaban je naveo da je mlekara Kruna jedan od primera kako se u Srbiji može ostvariti uspešna saradnja između kompanije i dobavljača na veliko obostrano zadovoljstvo.
– U brendu S ljubavlju, domaće učestvuje oko 25 domaćih dobavljača i svi oni poseduju IFS sertifikat, međunarodni sertifikat kvaliteta i bezbednosti hrane koji je uslov saradnje sa Lidlom. Sada, sa novim brendom, Lidl Srbija broji više od 600 domaćih proizvoda u redovnom asortimanu, a sarađuje sa skoro 90 dobavljača iz Srbije – istakao je Balaban.
Lidl Srbija je nedavno predstavio svoj novi brend proizvoda “S ljubavlju, domaće”, koji se sastoji od oko 80 proizvoda isključivo domaćih dobavljača. Ovi proizvodi su u stalnoj ponudi Lidla, a pored srpskog porekla, odlikuju ih specifična svojstva i visok nivo kvaliteta.
Оставите одговор