Kompromitovani nemački automobilski gigant “Folksvagen” predstavio je svoj poslovni plan po kome će do 2025. godine izbaciti na tržište više od 30 novih modela električnih automobila.
U saopštenju kompanije se navodi da će do 2025. godine lansirati više od 30 električnih modela, čija će se godišnja prodaja kretati između dva i tri miliona jedinica, što bi popunilo 20-25 posto ukupne globalne prodaje vozila ove grupacije, prenosi agencija “Frans pres”.
Ovim potezom Folksvagen pokušava da se izbori za pozicioniju vodećeg proizvođača u oblasti ekološki održivog vida transporta. Predstavljajući ključne stubove u novoj strategiji kompanije, generalni direktor Matijas Miler je objasnio da je cilj VW-a da „transformiše svoje osnovno automobilsko poslovanje“.
– VW će se fokusirati na najatraktivnije i najbrže rastuće tržišne segmente, a posebna pažnja će biti na e-mobilnosti. Grupacija planira velike inicijative u ovoj oblasti, budući da planira razvoj više od 30 električnih vozila u narednih deset godina – rekao je Miler.
Francuska novinska agencija ocenjuje da je najnovija strategija Folksvagenu preko potrebna, budući da je grupacija suočena sa najvećom krizom u svojoj istoriji, od kako je u septembru prošle godine priznala da je u 11 miliona dizel automobila širom sveta instalirala softver za manipulacije vrednostima izduvnih gasova.
Оставите одговор