Iz kompanije Telekom Srbija najavljuju da će u maju proširiti svoju mrežu na nemačko tržište, a krajem godine i na američko. Takođe, Telekom planira i da izađe na evropsku berzu sa korporativnim obveznicama, kao i da globalno jače promoviše svoju produkciju filmova i serija.
U intervjuu za agenciju Tanjug, generalni direktor Telekoma Vladimir Lučić je ocenio da moderno doba i era interneta „idu naruku“ njihovom poslovanju, istakavši da će kroz Venture Fond za startape kompanija nastaviti da finsnsira inovativne i digitalne ideje, kao dobru priliku za mlade iz regiona, ali i za kompaniju da izađe na globalno tržište.
– Telekom je u 2022. ostvario rekordne rezultate bez obzira na geopolitičku situaciju u Evropi. Prihod je porastao za više od 10 posto i to najviše zahvaljujući rastu broja korisnika interneta i televizije za oko 100.000, tako da broj korisnika televizije samo u Srbiji sada prelazi cifru od 1,2 miliona. I kada je u pitanju mobilna mreža, povećali smo prihod za 10 posto, a zahvaljujući svemu tome kompanija je prihodovala više za 100 miliona eura u odnosu na 2021. Kada se sumiraju svi rezultati za 2022. prihod će biti veći od 1,5 milijarde eura, dok će prihod samo u Srbiji biti veći od milijardu eura – naveo je Lučić i poručio kako očekuje da će sa tim trendom Telekom nastaviti i u ovoj godini.
Prema njegovim rečima, veoma je važno što se Telekom Srbija prošle godine proširio kao mobilni operater na još dve zemlje – Švajcarsku i Severnu Makedoniju. Kako je najavio, Telekom će svoju mrežu u maju proširiti i na nemačko tržište, a u planu je i širenje mobilne mreže na SAD, kao i predstavljanje usluga i proizvoda turskom tržištu.
– U predstojećem periodu Telekom očekuje veliku ekspanziju kada su u pitanju digtalni servisi i multimedijalni sadržaj. Osim toga što ćemo se pozicionrati u zemljama gde ima naše dijaspore i gde će se naš sadržaj i digitalni servisi prodavati dijaspori čitavog prostora bivše Jugoslavije, hoćemo da dođemo i do drugih korisnika. U prilog tome govori i činjenica da kompanija putem Fonda za razvoj startapa traži nove univerzalne digitalne ideje, kako bi osvojili čitav svet – rekao je Lučić i podsetio da je kompanija u decembru isplatila 6,7 milijardi dividendi.
Zbog finansijske krize, neki projekti Telekoma su ipak pomereni, s obzirom na to da je kompanija imala plan da u 2022. godini izađe na evropsku berzu i izda korporativne obveznice, a sada će se to realizovati u aprilu ili maju ove godine. Prema Lučićevim rečima, to bi bilo dobro za kompaniju, jer izlazak na berzu znači još veću transparentnost poslovanja, pogotovu što je želja da Telekom postane svetski igrač. Kako je istakao, to bi bilo vrlo bitno za bolje transparetno poslovanje i privlačenje nekih američkih kompanija koje bi uzele te korporativne obveznice, što bi predstavljalo dodatan stimulans da se Telekom još više širi.
– Čitava srpska produkcija pomerena je na viši nivo od kada je nastupio Telekom, i nikada se nije snimalo više kvalitetnih filmova i serija kao sada. Mogu da se pohvalim da već sada, iako smo mlada produkcija, prodajemo naše serije na pet kontinenata. Takođe, naša produkcija je ostvarila saradnju sa dve platforme, prodavši dve serije Dizni plusu i jednu Amazonu, jer su naši filmovi i serije, zahvaljuljući kretivnim timovima, od reditelja preko scenarista do talentovanih glumaca, produkciono istog kvaliteta kao i HBO i Netflix proizvodi – objasnio je direktor Telekoma.
Оставите одговор