Prema presudi Opšteg suda Evropske unije, logo nemačkog proizvođača sportske opreme Adidasa, koji čine tri paralelne pruge, je nevažeći, jer mu nedostaje posebnost neophodna za pravnu zaštitu robnih marki.
Na ovaj način drugi najviši sud Evropske unije potvrdio je odluku Zavoda za intelektualnu svojinu Evropske unije (EUIPO) iz 2016. godine o poništenju prethodne odluke o prihvatanju Adidasovog loga.
Naime, nemačka kompanija je 2014. godine registrovala i zaštitila svoj logo, navodeći u opisu da se sastoji od tri paralelne pruge jednake širine primenjene na proizvodu u bilo kom smeru. Međutim, logo je osporila belgijska kompanija „Shoe Branding Europe“, sa kojom je Adidas u gotovo decenijskom sudskom sporu.
Jedan od sudova Evropske unije prošle godine je presudio da je i logo „Shoe Brandinga“, koji čine dve paralelne pruge takođe nevažeći, jer su pruge suviše slične Adidasovom zaštitnom znaku.
Nakon ovakve odluke Opšteg suda EU, kompaniji Adidas je sada jedino ostalo da se žali Evropskom sudu pravde, prenosi 021.
Оставите одговор