Srpska nacionalna avio-kompanija Er Srbija angažovala je gotovo sto novih rukovaoca prtljaga kako bi pomogli u rešavanju nagomilanih problema sa kojima se suočio Aerodromu „Nikola Tesla“, javlja ExYu Aviation.
I pored toga što Er Srbija ima svoju jedinicu za zemaljsko opsluživanje putnika, te poslove je prenela na kompaniju Aerodrom Beograd, koja je tokom celog leta imala problem sa nedostatkom osoblja, što je dovelo do značajnih kašnjenja i gubitaka prtljaga, posebno na letovima Er Srbije.
Prema rečima generalnog direktora za komercijalu i strategiju Er Srbije Boška Rupića, situacija se na aerodromu definitivno popravlja u odnosu na prethodna dva meseca, budući da je kompanija za rekordno kratko vreme angažovala skoro stotinu novih ljudi na poslovima rukovanja prtljagom.
– Nesporno je da smo svoje planove saopštili aerodromu krajem prošle godine. Planovi za leto pravljeni su negde u septembru i oktobru, a aerodromu su prvobitno saopšteni u decembru. Ne možemo reći da je bilo iznenađenja u vezi sa povećanjem prometa ove sezone. Aerodrom je obavezan da preuzme prtljag, ali gledajući celokupnu situaciju doneli smo odluku da zaposlimo stotinu ljudi koji će se baviti tim poslom. To je odgovoran pristup prema putnicima koji su kupili naše karte, jer njihov prtljag inače ne bi stigao na odredište na koje putuju – rekao je Rupić.
Оставите одговор