Zbog usporenog rada i nedovoljnih kapaciteta pojedinih službi na beogradskom aerodromu „Nikola Tesla“, planirani red letenja naše nacionalne avio-kompanije Er Srbije potpuno je poremećen, a saobraćanje se odvija izuzetno otežano.
U saopštenju kompanije se navodi da trenutna situacija na aerodromu, „u sadejstvu sa ostalim faktorima koji su specifični za tekuću letnju sezonu, dovodi do učestalih faznih kašnjenja, pa i posledičnih otkazivanja letova“.
Iako je u dokumentu od pre šest meseci, koji se bavio nivoom pripremljenosti za letnju sezonu, nedostatak osoblja na ključnim pozicijama označen kao jedan od najvećih rizika, taj problem u međuvremenu nije rešen. Er Srbija je redovno obaveštavala kompaniju Belgrejd erport, koja upravlja beogradskim aerodromom, o svojim planovima, povećanom broju destinacija, širenju flote i nezabeleženom rastu broja putnika, ali su problemi nastavljali da se produbljuju.
„Čitav niz problema sa kojima se naša avio-kompanija već nedeljama svakodnevno suočava odrazio se na redovnost saobraćaja, a poslednjih dana situacija na aerodromu sve više počinje da izmiče kontroli. U pitanju nije samo kvar na rendgenskom uređaju za kontrolu prtljaga 22. juna, već je problem funkcionisanja aerodromskih službi daleko veći i hronične je prirode“, navode iz Er Srbije.
Kako se precizira, prihvat putnika je izuzetno usporen, agenti na šalterima za čekiranje su nedovoljno obučeni, a traka za prtljag se zaustavlja veoma često usled čega se stvaraju veliki redovi na šalterima za prijavu putnika. Zbog svega toga, letovi se kasno zatvaraju za polazak i kasne, putnici s pravom negoduju, a prtljag često zaostaje na aerodromu i naknadno se šalje putnicima.
„Šalteri za predaju prtljaga već čekiranih putnika takođe često nisu u funkciji. Služba za ukrcavanje prtljaga u avion kasni i nema dovoljno ljudi, u večernjim časovima nedostaju zaposleni u svim službama podrške, a čekaju se i agenti na gejtovima za ukrcavanje. Problemi postoje čak i na dolaznim letovima, kada putnici moraju da čekaju na prtljag duže nego što im je trajao let. Zaostali prtljag se nagomilava velikom brzinom i nemoguće je dobiti informaciju o njegovom statusu, jer mali broj zaposlenih ne uspevaju ni da ga popiše, a kamoli da ga pošalje putnicima. Problemi sa opremom i infrastrukturom su očigledni, kao i nedostatak obučenih ljudi na svakom koraku“, dodaje se u saopštenju.
Iz naše avio-kompanije poručuju da je nezadovoljstvo putnika potpuno opravdano, zbog čega se izvinjavaju svima čiji su letovi tokom poslednjih nekoliko nedelja kasnili ili bili otkazani. Istovremeno, Er Srbija zahteva od kompanije Belgrejd erport da odgovorno prihvati svoje obaveze i u najkraćem roku reaguje na sve navedene probleme kako bi obezbedila neophodne uslove za redovno odvijanje saobraćaja.
Оставите одговор