Nemački proizvođač luksuznih automobila Porše proizveo je za samo tri godine i dva meseca 100.000 primeraka električnog Taycana, javlja b92.
Kada je ovaj Poršeov model pušten u prodaju, mnogi vozači negativno nastrojeni prema električnim automobilima su sumnjali u njegovu budućnost, ali se ispostavilo da nisu bili u pravu, jer je Taycan postao izuzetno popularan među ljubiteljima nemačkog brenda.
Taycan je otvorio novo poglavlje za Porše, dokazavši da elektrifikacija takođe može da pruži sjajno iskustvo vožnje, a njegova popularnost je jasno pokazala da kupci koji preferiraju ovaj brend ne zaziru od novih tehnologija. Naime, puno kupaca Taycana se odlučuje baš za verziju Turbo S u Neptune Blue boji, koja je najbrža, iako je većini njih i standardna verzija sasvim dovoljna.
Zahvaljujući značajnim prihodima od prodaje, Taycan je omogućio kompaniji iz Cufenhauzena da nastavi sa ulaganjima u nove projekte i automobile sa klasičnim motorima (SUS) što je to duže moguće. Da nije bilo Taycana, možda ne bi bilo ni ovako moćnog Porschea 911 GT3 RS.
Оставите одговор