Prvi električni Porscheov model Taycan premašio je očekivanja nemačkog proizvođača, jer ga je u Evropi već rezervisalo više od 30.000 kupaca, od kojih je svaki morao da uplati depozit u iznosu od 2.500 eura.
Porsche je Taycan pripremio za eru električnih automobila, u kojoj će se pre svega nadmetati sa Teslinim Modelom S. Budući da u narednoj godini nemačka kompanija planira da napravi 20.000 ovih automobila, jasno je da će se lista čekanja protegnuti na nekoliko godina, piše b92.
Porscheov električni adut u najsnažnijoj verziji Turbo S razvija 761 KS i 1.050 Nm maksimalnog obrtnog momenta, od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2,6 sekundi, iz mesta do 200 km/h stiže za 9,8 sekundi, a maksimalna brzina mu je elektronski ograničena na 260 km/h.
Taycan Turbo S sa punom baterijom ima autonomiju vožnje od 412 kilometara prema novom WLTP standardu, a za punjenje do 80 posto njenog punog kapaciteta od 93,4 kWh potrebno joj je svega 22,5 minuta sa punjačem od 270 kW.
Osnovna verzija Taycana sa oznakom 4S postoji i u verziji sa snažnijom baterijom (Performance Battery Plus), a između 4S i Turbo S modela nalazi i verzija Turbo.
Оставите одговор