Najjači Porsche Cayenne će raspolagati sa čak 680 KS

Nemačka automobilska kompanija Porsche širom otvara vrata za hibridizaciju svojih vozila kako bi tržištu ponudila performanse dostojne svoga brenda, istovremeno odgovarajući na izazove sve zahtevnijih ekoloških standarda.

Već uveliko spreman za lansiranje prvog električnog Taycana, Porsche istovremeno uvodi i hibride svog SUV-a Cayenne u varijantama Turbo S E-Hybrid, Turbo S E-Hybrid Coupe i E-Hybrid Coupe. Modeli Turbo S E-Hybrid i Turbo S E-Hybrid Coupe će imati 4,0-litarski twin-turbo V8 benzinski motor od 550 KS (404 kW), koji će u kombinaciji sa električnim motorom od 136 KS (1.200 kW) zajednički generisati 680 KS (500 kW).

Ovaj hibrid će imati osmobrzinski Tiptronic S menjač i litijum-ionsku bateriju od 14,1 kWh koja daje 30 posto više energije od baterije u hibridnim Cayenne modelima prethodne generacije. Modernizovani punjač obezbediće bateriji da se za svega 2,5 sati do kraja napuni iz 400-voltnog izvora sa 16-amperskim osiguračem, dok če na standardnoj kućnoj utičnici od 230 volti i 10 ampera punjenje trajati šest sati.

Maksimalni obrtni momenat oba ova modela iznosi 900 Nm, a do 100 km/h ubrzavaju za samo 3,8 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 295 km/h. Najveća autonomija njihove vožnje na struju iznosi do 40 kilometara uz nultu emisiju gasova i potrošnju struje od 19,6 do 18,7 kWh na 100 km. Prema NEDC standardu potrošnja goriva kod ovih modela iznosi 3,7 do 3,9 litara na 100 kilometara.

Novi Porsche Cayenne E-Hybrid Coupe raspolaže sa 462 KS (340 kW) i 700 Nm i može da pređe 43 km sa napunjenom baterijom, uz potrošnju 18,7 do 17,7 kWh struje na 100 km. V6 turbobenzinski motor zapremine 3,0-litara obezbeđuje ovom automobilu kombinovanu potrošnju od 3,1 do 3,2 litre goriva na 100 km (NEDC) i ubrzanje do 100 km/h za svega 5,1 sekundu, uz maksimalnu brzinu od 253 km/h.

E-Hybrid Coupe je opremljen sa sportskim sedištima koja se pomeraju u osam smerova, staklenim panoramskim krovom i 20-inčnim felnama, a svi ovi modeli imaju Acid Green boju okolo Porsche oznaka i na kočionim čeljustima. Turbo S E-Hybrid Coupe i E-Hybrid Coupe imaju isti dizajn kao i ostali modeli Cayenne Coupea, ali im je linija krova za 20 mm niža, dok je širina zadnjeg traga točkova veća za 18 mm. Fiksni spojler iznad zadnjeg stakla ukombinovan je sa novim prilagodljivim spojlerom ispod, koji je proširen za 130 mm, a aktivira se pri brzinama većim od 90 km/h što mu poboljšava aerodinamičku stabilnost.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор