Nemački proizvođač automobila Opel tvrdi da ima najekonomičniji mali automobil i objašnjava da je šesta generacija Corse najaerodinamičniji automobil u klasi superminija ikada.
Iz sedišta kompanije u Riselshajmu ističu da je, zahvaljujući koeficijentu otpora od 0,29 i površini prednjeg dela od svega 2,13 kvadradnih metara, što je značajno manje od prethodnih modela, nova generacija Corse sposobna da smanji potrošnju goriva i emitovanje štetnih gasova na nove rekordno niske nivoe.
Dizajneri i inženjeri iz Opela su uspeli da postignu konfiguraciju slabog otpora koristeći integrisani pristup, te je donji deo karoserije nove Corse, od prostora za motor do zadnje osovine, prekriven ravnim pločama koje poboljšavaju protok vazduha ispod automobila. Protok vazduha poboljšava i krovni spojler, a smanjuje i turbulencije koje potiskuju povlačenje i redukuje aerodinamičko podizanje zadnje osovine, čime je automobil stabilniji u pravolinijskom ubrzanju.
Drugi razlog za aerodinamičku efikasnost ovog automobila treba tražiti u aktivnoj rešetki prednje maske, ranije dizajnirane za skupe automobile iz viših segmenata, koja smanjuje pritisak i povećava efikasnost goriva automatski zatvarajući prednji otvor kada je vazduh za hlađenje najmanje potreban. Kada je zatvorena, zaklopka preusmerava protok vazduha oko prednjeg dela vozila i sa bočnih strana, umesto kroz prostor motora. Odluka o potrebi otvaranja ili zatvaranja ventila donosi se automatski, zavisno od temperature i brzine rashladne tečnosti, navode u Opelu.
Оставите одговор