Velika većina nemačkih potrošača želi da se na proizvode u prodavnicama postave upozorenja na obmanjujuća pakovanja, zbog kojih se neki proizvodi prodaju po istoj ili višoj ceni u istoj ambalaži, ali sa manje sadržaja.
Prema rezultatima ankete Instituta JuGav (Yugov), 77 posto ispitanika je reklo da prodavnice treba da postave upozorenja. Protiv se izjasnilo 13 posto građana, a 10 posto nije dalo odgovor. Za postavljanje upozorenja najviše su bili stariji od 55 godina, njih čak 87 posto, saopštio je Institut u petak, a prenosi agencija DPA.
Nemačka organizacija potrošača Štiftung Varentest nedavno je upozorila na „skrivena poskupljenja“, budući da je već duže vreme uočena trgovačka praksa da se u gotovo identične ambalaže, na koje su potrošači već navikli, pakuje manja količina proizvoda i prodaje često po istoj ili čak višoj ceni.
Francuski trgovinski lanac Karfur (Carrefour) nedavno je najavio da će postavljati nalepnice na prehrambene proizvode, zbog manje težine, a veće cene. Ovakve nalepnice Karfur planira da postavlja na pakovanja kafe, čipsa, majoneza i ledenog čaja.
Оставите одговор