Nemačka po reputaciji daleko ispred SAD

U godišnjem istraživanju agencije “Anholt-GfK”, političkog konsultanta Simona Anholta, Sjedinjene Američke Države su pale na šesto mesto liste nacionalnih brendova, dok se na prvom mestu nalazi Nemačka.

Komentarišući stanje na ovogodišnjoj listi, američka televizija “CNN” je konstatovala kako je “u eri Donalda Trampa američki brend pretrpeo žestok udarac i više se ne nalazi na vodećem mestu liste nacionalnih brendova”.

Prema rečima Simona Anholta, koji je pre više od deset godina razvio ovo istraživanje, najveći razlog za veliki američki pad na listi je kontroverzni predsednik Tramp, odnosno njegovo ponašanje i izjave.

– Svedoci smo „Trampovog efekta“ koji prati njegovu orijentisanost oličenu u poruci „Amerika ispred svega“. Ipak, vredi istaći da su Amerikanci u ovoj anketi imali pozitivnije mišljenje o sopstvenoj zemlji nego što je to bilo prošle godine – rekao je Anholt.

On je podsetio da se „sličan pad globalne percepcije“ dogodio Americi i 2004. godine, kada je za predsednika SAD izabran Džordž Buš, a SAD potom pale na listi nacionalnih brendova na sedmo mesto.

Na listi koja pedeset svetskih nacija rangira na osnovu kriterijuma kao što su kultura, populacija, turizam, imigracije, investicije i državna uprava, ove godine su se, iza Nemačke, nalšle Francuska, Velika Britanija, Kanada i Japan, dok iza šestoplasiranih SAD slede Italija, Švajcarska, Australija i Švedska…

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор