Na ovogodišnjem berlinskom sajmu „Fruit Logistica“ 2020. koji se održava od 5. do 7. februara, 12 srpskih kompanija predstaviće svoje proizvode na nacionalnom štandu površine 123 kvadratna metra, u hali B City Cube, navodi se u saopštenju PKS.
Drugu godinu zaredom Privredna komora Srbije (PKS) i Razvojna agencija Srbije (RAS), uz podršku USAID Projekta za konkurentnu privredu, organizuju nastup domaćih kompanija na Međunarodnom sajmu svežeg voća i povrća „Fruit Logistica“ u Berlinu.
Na berlinskom sajmu voća i povrća svake godine se predstavi oko 3.200 izlagača, a obiđe ga oko 80.000 posetilaca. Ovaj sajam pokriva svaki segment poslovanja sa svežim proizvodima i pruža mogućnosti upoznavanja sa inovacijama na ovom polju i uslugama u međunarodnom lancu snabdevanja, a nezamenljiv je i u cilju umrežavanja učesnika.
I na ovogodišnjem berlinskom sajmu „Fruit Logistica“ okupiće se firme iz čitavog sveta, od globalnih do malih i srednjih kompanija, kako bi dodatno unapredile svoje poslovne potencijale, stekle nove poslovne partnere i otvorile vrata novih tržišta.
Pod zajedničkim brendom Serbia Does Fruit, na berlinskom sajmu će se predstaviti kompanije: Select Fruit iz Subotice, PDM Agro-fruit iz Pudaraca, Borovnica klub iz Mionice, Inter-funghi iz Požarevca, Glišić trend iz Loznice, Fine food line iz Kruševca, Fruct company iz Smedereva, Ćirić agro MĐŽ iz Titela, Green energy group INT iz Mladenovca i beogradske firme Hladnjače Brestovik, D. V. A Sagal Agrar, i Pureberry.
Оставите одговор