Na sajmu Fruit Logistica srpske firme ugovorile poslove vredne 2,3 mil eura

Na ovogodišnjem vodećem evropskom sajmu svežeg voća i povrća Fruit Logistica 2025 u Berlinu, srpska preduzeća su održala sasatanke sa predstavnicima više od 220 kompanija i ugovorila poslove sa prodajom na licu mesta u procenjenoj vrednosti od 2,3 miliona eura.

Sajam je od 5. do 7. februara okupio 2.600 izlagača iz više od 90 zemalja i različitih segmenata lanaca vrednosti u industriji svežeg voća i povrća. Događaj se i ove godine dokazao kao jedinstvena platforma za razmenu iskustava i unapređenje sektora proizvodnje voća i povrća, budući da je privukao rekordnih 91.000 posetilaca, od čega 23.500 predstavnika kompanija.

Na Nacionalnom štandu Srbije predstavilo se deset kompanija, uz podršku Vlade Švajcarske, posredstvom Međunarodnog trgovinskog centra (ITC), a uz stručnu pomoć projekta „Promocija trgovine na Istoku“ (TPE). Prema izjavama, naše firme su zadovoljne učešćem na ovoj sajamskoj manifetsaciji, a prema informacijama Privredne komore Srbije (PKS), ukupan prodajni potencijal naših kompanija na ovom sajmu dostigao je nivo od preko 13 miliona eura.

– Podrška u organizaciji sajma nam je veoma važna jer je to jedinstvena prilika da upoznamo naše kupce, upoznamo nove, da budemo u toku kada su u pitanju novi trendovi u ovom lancu vrednosti, kao i da razmotrimo koja ulaganja će biti potrebna u bliskoj budućnosti – izjavio je Marko Arsenović iz kompanije COPA, a prenosi eKapija.

Prema rečima Jelene Ibrajter iz kompanije VIja Product, podrška malim i srednjim preduzećima iz Srbije u nastupima na sajmovima je ključna za uspostavljanje novih kontakata, izgradnju mreža i podsticanje učenja i usavršavanja.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор