Na planinama u Srbiji 80% veći promet

made-in-germany-rs-stara-planina

U planinskim centrima Srbije letnja sezona je u punom jeku, a u odnosu na isti period prošle godine promet je gotovo za 80 procenata veći, što je potvrda da vladina promotivna kampanja „Moja Srbija“ već daje rezultate.

Kako je saopšteno iz preduzeća “Skijališta Srbije”, ovaj podatak dokazuje da su posetioci srpskih planina zadovoljni ponudom koja obuhvata najrazličitije turističke sardžaje, od porodičnih do adrenalinskih. Letnju ponudu na Kopaoniku i Torniku Skijališta Srbije su prilagodila svim tipovima turista, pa se tako veoma dostupni aranžmani i za porodični odmor u prirodi i za aktivni odmor za sve uzraste. Ponuda obuhvata panoramsku vožnju žičarom, planinski biciklizam i adrenalinske aktivnosti poput boba na šinama, zip lajna i tjubinga, stoji u saopštenju.

Pojačan rad na afirmaciji domaćeg letnjeg turizma, Skijališta Srbije su započela u svojim centrima pre nekoliko godina, jer cilj je da se kapaciteti i potencijali srpskih planina učine privlačnim i dostupnim tokom cele godine. Novi letnji sadržaji daju vidne rezultate, s obzirom da je Kopaonik samo u toku prošle letnje sezone ostvario za 100 posto veći broj vožnji u odnosu na prethodne godine, a sudeći po najnovijim podacima, ova sezona biće još bolja, kaže se u saopštenju.

Aktivan odmor, zabava i relaksacija na veoma prijatnim temperaturama u planinskom okruženju sve više privlače turiste iz zemlje i okruženja, zbog čega će Skijališta Srbije nastaviti da u okviru kampanje „Moja Srbija“ rade na razvoju novih sadržaja kako bi srpski planinski centri svih 365 dana u godini bili prvi izbor za godišnje odmore, ali i za vikend putovanja, poručuju iz Skijališta.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор