METRO Akcelerator raspisao konkurs za startap ideje

Nemački “Metro” i američki “Techstars” pokreću drugi po redu METRO Akcelerator, globalni konkurs namenjen startap firmama koje razvijaju digitalna i tehnološka rešenja za poslovne potrebe u maloprodaji.

Izabranim startapovima biće pružena mogućnost da, od 21. aprila sledeće godine, tri meseca razvijaju svoje projekte u sedištu METRO Akceleratora u Berlinu, a potom da ih u julu predstave na dva odvojena demo dana, u Minhenu i Londonu, saopštavaju iz Metroa.

“Svakom od deset odabranih startapova biće dodeljena investiciju u iznosu do 120.000 eura. Oni će uz podršku više od 100 međunarodnih mentora optimizovati svoje poslovne modele i ideje, i pronalaziti najbolje načine za uticanje na jačanje čitavog ekosistema maloprodaje”, pojašnjava se u saopštenju nemačke kompanije.

Svi zainteresovani startapovi iz Srbije, koji razvijaju inovativne aplikacije za maloprodaju, mogu se prijaviti na ovaj konkurs do 2. februara 2018. godine, preko sajta www.metroaccelerator.com.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор