Nemački “Metro” i američki “Techstars” pokreću drugi po redu METRO Akcelerator, globalni konkurs namenjen startap firmama koje razvijaju digitalna i tehnološka rešenja za poslovne potrebe u maloprodaji.
Izabranim startapovima biće pružena mogućnost da, od 21. aprila sledeće godine, tri meseca razvijaju svoje projekte u sedištu METRO Akceleratora u Berlinu, a potom da ih u julu predstave na dva odvojena demo dana, u Minhenu i Londonu, saopštavaju iz Metroa.
“Svakom od deset odabranih startapova biće dodeljena investiciju u iznosu do 120.000 eura. Oni će uz podršku više od 100 međunarodnih mentora optimizovati svoje poslovne modele i ideje, i pronalaziti najbolje načine za uticanje na jačanje čitavog ekosistema maloprodaje”, pojašnjava se u saopštenju nemačke kompanije.
Svi zainteresovani startapovi iz Srbije, koji razvijaju inovativne aplikacije za maloprodaju, mogu se prijaviti na ovaj konkurs do 2. februara 2018. godine, preko sajta www.metroaccelerator.com.
Оставите одговор