Posle pet godina uspešnog poslovanja u Srbiji, nemački trgovinski lanac Lidl planira širenje u našoj zemlji, otvaranjem novih prodavnica sa City konceptom, najavljuje se u saopštenju kompanije Lidl Srbija.
Planirano je da prva prodavnica takvog tipa bude puštena u rad u okviru poslovnog dela „Sava Centra“, i biće prilagođena njegovim specifičnostima, sa ukupnom prodajnom površinom koja će iznositi 1.400 kvadratnih metara.
Pored toga, trgovinski lanac će nastaviti sa razvijanjem svog poslovanja na srpskom tržištu i otvaranjem prvog maloprodajnog objekta na Zlatiboru. Iz kompanije poručuju da Lidl Srbija na svim lokacijama nudi jednak izbor pažljivo odabranog asortimana proizvoda, kao i jedinstveno iskustvo kupovine, piše Retail Serbia.
Inače, Lidl je jedan od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi, a posluje u 32 zemlje sveta, ima više od 12.200 svojih prodavnica i oko 220 logističkih centara. Lidl posluje u Srbiji od 2018. godine, a trenutno u našoj zemlji ima 67 prodajnih objekata u 38 gradova.
Оставите одговор