Uvođenje Deutschlandticket-a, odnosno mesečne karte od 49 eura za javni prevoz u Nemačkoj, odrazilo se na poslovanje kompanije FlixBus, koja je prinuđena da zbog pada tražnje smanjuje ponudu na pojedinim linijama.
Nemački mediji upozoravaju da putnici koji putuju FlixBus-om moraju biti spremni na određena ograničenja, zbog karte od 49 eura, koja od maja omogućava putnicima da koriste lokalni javni prevoz u celoj zemlji, prenosi Fenix magazin.
– Tačno je da smanjujemo ponudu za pojedinačne linije kako bismo odgovorili na pad potražnje zbog Deutschlandticket-a. Posebno su pogođene saobraćajne veze od velikih gradova do tipičnih turističkih regiona, poput putovanja od Hamburga do obale – izjavio je portparol FlixBus-a za nemačke medije i dodao da to, međutim, nema uticaja na strategiju rasta kompanije.
Inače, FlixBus je dugo želeo da postane deo ponude Deutschlandticket-a, ali još uvek bezuspešno. Ova kompanija upravlja najvećom evropskom mrežom međugradskih autobusa i nudi jeftinije karte od drugih, a od 2018. je uvela i putovanje vozom – Flixtrain.
S druge strane, mesečna karta od 49 eura bi ubuduće trebala da važi i u Francuskoj, čije je interesovanje za uvođenje ove povlastice potvrdio nemački ministar saobraćaja Folker Vising.
Оставите одговор