Socijalno ugrožena deca ove godine će otići na zimovanje zahvaljujući humanitarnoj akciji „Za dečiju igru na svežem planinskom vazduhu“, koju su pokrenule kompanije Henkel i Delez Srbija, a koja će se realizovati donacijama građana od 10 dinara Crvenom krstu Srbije prilikom kupovine Merix prozivoda u Maksi, Tempo i Shop&Go prodavnicama.
– Kompanija Delez je partner sa kojim delimo iste vrednosti i želju da pored uspešnog poslovanja pomognemo društvu u kojem živimo, što smo do sada činili kroz brojne zajedničke akcije, kojih će sigurno biti i u budućnosti – rekao je Đorđe Popović, generalni direktor Sektora “Deterdženti i kućna hemija“ u Henkelu.
Prema rečima Milice Popović, menažerke korporativnih komunikacija u Delezu Srbija, kompanija sarađuje na donaciji hrane sa više od 70 humanitarnih organizacija, a samo su u prošloj godini donirali 1.200 tona namirnica.
– Svakoga dana doniramo voće i povrće, ali uključene su i druge grupe namirnica. Jako je važno da što više dece uključimo u ovu akciju i pomognemo njihov odlazak na zimovanje i boravak u prirodi – rekla je Popović i izrazila nadu da će do 3. oktobra, do kada traje akcija, biti prikupljeno što više novca za te namene, prenosi agencija Tanjug.
Kako je objasnio član UO Crvenog krsta Srbije Zvezdan Bradić, dve kompanije su pokrenule akciju za oporavak socijalno ugrožene dece i dece sa smetnjama u razvoju. On se zahvalio predstavnicima kompanija na pokazanoj spremnosti da pruže pomoć onima kojima je najpotrebnija i izrazio nadu da će njihov primer slediti i druge kompanije u zemlji.
Direktor fabrike Henkel u Kruševcu Dušan Antonijević je podsetio da se ove godine obeležava 180 godina od osnivanja „Merime“ i istakao da su proizvodni kapaciteti za deterdžente i kućnu hemiju u Kruševcu prošireni investicijom većom od 30 miliona eura.
– Henkel je do sada investirao više od 200 miliona eura u tržište. Svoje proizvode plasira na 34 tržišta, a oko 70 posto proizvodnje izvozi. Od akvizicije 2002. godine do danas je uloženo 150 miliona eura u poslovanje u Srbiji, od čega 90 miliona u poslednjih šest godina. Imamo potencijala za rast i trudimo se da se nametnemo kao najbolja lokacija za dalje investicije – poručio je Antonijević i najavio da nemačka kompanija namerava da u Srbiji nastavi sa investicijama u nove tehnologije i proširenje proizvodnih kapaciteta.
Na konferenciji povodom započinjanja humanitarne akcije je rečeno da će deset dinara prikupljenih od prodaje Merix prozivoda ići u poseban fond, a da će novac potom biti predat Crvenom krstu. Predstavnici Henkela očekuju da će do 3. oktobra uspeti da skupe između 5.000 i 20.000 eura za pomoć socijalno ugroženoj deci.
Оставите одговор