„Deep“ voda ide u Bahrein, Kuvajt i Arabiju

made-in-germany-rs-voda

Srpska „Deep“ voda naći će se na tržištima Bahreina, Kuvajta i Saudijske Arabije na osnovu ugovora o distribuciji ove vode, koji je potpisala kompanija „Mineralna voda d.o.o“ iz Neresnice.

U saopštenju kompanije se navodi da će u toku 2015. i 2016. godine ova voda biti plasirana u više od 100 renomiranih hotela, restorana i barova u tim zemljama, a vrednost ugovora iznosi preko 2,5 miliona dolara, prenosi „B92“.

– Deep je prepoznatljiv po modernom i elegantnom pakovanju i ponosni smo što svojim kvalitetom parira najvećim svetskim brendovima. Kao takvu je naši inostrani partneri i prepoznaju, pa smo veoma zadovoljni što tržišta Bliskog istoka pokazuju veliko interesovanje za nju. Nastojimo da povećamo prisustvo na tim tržištima i verujem da će u naredne tri godine količine biti nekoliko puta povećane – izjavio je Miloš Marković iz kompanije Mineralna voda d.o.o. i dodao da je cilj preduzeća da sa ovim proizvodom postane najveći domaći izvoznik u kategoriji voda.

Deep voda je nedavno razvijen proizvod, namenjen ugostiteljskom segmentu (HoReCa). Pakuje se u bocama od 0,8 litara i 0,375 litara, kao prirodna mineralna negazirana i gazirana voda. Preduzeće Mineralna voda nedavno je započelo pregovore o izvozu vode na tržište Rusije, a u toku je i završna faza razgovora sa distrubuterima za tržište Sjedinjenih Američkih Država (SAD).

Mineralna voda d.o.o o zapošljava 28 ljudi, a više od 90 posto njenih radnika živi u mestu Neresnica. U 2014. godini ova kompanija dobila je Regpak nagradu za najbolju ambalažu u regionu. Na srpskom tržištu poznata je po svojoj prirodnoj mineralnoj vodi „Duboka“.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор